5 טיפים לתכנון חופשה רומנטית במדריד

 בשביל חופשה רומנטית לא צריך הרבה. ראשית כל – זוג אוהב, שסוף סוף התפנה מהעבודה, הילדים, והטלפונים – שהולך לו יד ביד בתוך סמטה ציורית באירופה.

דמיינו את זה – מדריד, רק אתם, שותים יין ומסתכלים זה לזה בעיניים. מדריד מציעה שפע של אפשרויות בילוי ביום ובלילה, בסגנון הספרדי הלוהט ששמור רק לבירת ספרד התוססת.

 

השוק של מדריד

תכנון חופשה במדריד יכול להתחיל בשוק המפורסם של העיר – מרקדו סן מיגל. השוק מצוי בלב ליבה של הבירה הספרדית, והוא קיים כבר מראשיתה של המאה העשרים. השוק הישן עבר חידוש ומתיחת פנים, וכעת הוא שוק אופנתי, תוסס, ומלא באפשרויות טעימות של נשנושים, שתייה, ובילוי קולינרי מהשורה הראשונה.

חוץ מדוכני ירקות ופירות, יש בשוק דוכנים רבים של בעלי מקצועות הקולינריה – מגבינות, מאפים, וכל מה שהלב (והחיך) רק יכולים לחלום עליו.

שוק הפשפשים – הרסטארו – מתעורר לחיים בימי ראשון, ומהווה מוקד אטרקטיבי הן למקומיים והן לתיירים.

 

כדורגל ואמנות

ספרד ידועה באמנות וגם בכדורגל, ובמדריד ישנם מוזיאונים מצוינים וגם משחקי כדורגל, כמיטב המסורת הספרדית.

המוזיאונים והיכלי הכדורגל הם רק תפאורה לחופשה הרומנטית שלכם. קחו את הזמן, ובין בילוי במוזיאון לבילוי במשחק כדורגל, קפצו למסעדת טאפאס טובה.

הניחו לקצב של העיר, המוזיקה, והאוכל, לסחוף אתכם לחופשה רומנטית מענגת.

 

נקודות ירוקות במדריד

במדריד קיים פארק הרטירו, שהנו יעד רומנטי שמתאים ביותר לפיקניק. הצטיידו בבקבוק יין טוב, ובמעדנים שקניתם בשוק, וצאו לסעוד את ליבכם בתוך נקודה ירוקה ומרגיעה, שתציע לכם פרטיות ושקט.

בפארק ניתן לשוט בסירה, או לנסוע בכרכרה כבני אצולה, וליהנות מניחוחות הצמחים הנמצאים בגן הבוטני שבפארק.

 

תרבות הפלמנקו

כשחושבים על ספרד, חושבים על ריקודי הפלמנקו והמוזיקה הסוחפת הנלווית להם. הפלמנקו מוכר כסגנון ריקוד, אך הוא קודם כל סגנון מוזיקלי ספרדי מקורי, מגוון ועשיר, היונק את השפעותיו ממקורות שונים.

תמיד ניתן למצוא בו את מקצבי הגיטרה הסוערים, והקסם החושני והאפל המהווים רקע לבילוי רומנטי ומעניין. מדריד, כבירת הפלמנקו, עשירה באפשרויות רבות בהן ניתן לחוות סגנון מוזיקלי זה – ממועדונים ועד טברנות ספרדיות אותנטיות.

 

צאו לטיול ברגל

הכיכרות הרבים בעיר – פלזה מאיור, פלזה דל וילה, ופוארטה דל סול – נמצאות במרכז העיר, ומאפשרות לזוג האוהב לתור את מדריד ברגליים, לוותר על המפה, ולשוטט לאן שהלב לוקח אותם.

העיר עשירה בסמטאות קטנות וציוריות, עצים פורחים, וארכטיקטורה מרשימה ומסקרנת. ניתן להיעזר במדריכים מקומיים או במדריכים מודפסים, ולתכנן מסלולי טיול בעיר. קחו את הזמן כדי ללמוד על כל האטרקציות החשובות שאסור לפספס.

 

לסיכום

אירופה בכלל, ומדריד בפרט, מתאימות בצורה מושלמת לחופשה הרומנטית הבאה שלכם. מה צריך יותר מאוכל טוב, אווירה אירופאית, מוזיקה סוחפת, ואטרקציות מגוונות ועשירות בכדי לחוות חופשה זוגית מושלמת?

נגלה לכם סוד – לא צריך יותר כלום. פשוט סעו למדריד.

שער

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו