טיפוח יום יומי לגבר – הכל מתחיל בך

לפי המודל הישן, הצלע המטופחת והמוקפדת במערכת היחסים של גבר – אישה היא האישה, אולם היום כבר מבינים שזה לא כך.

גם גברים, שרוצים להרגיש טוב עם עצמם ועם הגוף שלהם, צריכים להוסיף לשגרת היום – יום שלהם שגרה של טיפוח, שכוללת כל מני דברים שמשפרים את המראה, הביטחון

והביצועים.

יש גברים שזה עדיין נשמע להם זר ולא ברור, אולם חשוב להבין שטיפוח יום יומי הוא הסוד לאריכות ימים ולביטחון עצמי. כאשר מתחילים להכניס את זה ללוח הזמנים היומי, לא מבינים איך אפשר להתקיים בלי זה. אז גברים, אנחנו כאן כדי לספר ולבשר, הכול מתחיל בכם!

 

מטפחים את האונות כדי לקדם בריאות

האונות של הגבר היא מקור הכוח שלו, שכן הרבה פעמים המכלול של הביטחון העצמי מורכב מטיב הביצועים במיטה. כאשר גבר מרגיש שהוא מצליח לספק את הפרטנרית שלו בשעת קיום יחסי המין, זה גורם לו לחזק את הביטחון העצמי ולהרגיש שהוא טוב במה שהוא עושה. חלק מהעניין הוא הריח והאסתטיקה של המקום, שכן ככל שאזורים נבחרים בגוף יהיו מוקפדים יותר, כך תגבר המשיכה ויהיה נוח ונעים לקיים יחסים.

כיום ישנם לא מעט גברים שנאלצים להתמודד עם בעיות אונות משתנות. אין ספק שזה מעיב על שגרת הטיפוח היומית ועל תחושת הביטחון העצמי, אולם למרבה המזל לדבר יש פתרון – מוצרי בריאות לגבר. מוצרים כמו קמגרה ישראל מגבירים את תחושת האונות, מקדמים תהליכים פיזיולוגיים בגוף ומשיבים לגבר את היכולת שלו לקיים יחסי מין כשם שהוא שואף.

 

דרכים נוספות לתחזק טיפוח יום-יומי

קרמים לפנים ולגוף

כיום ישנם קרמים ייעודיים לגברים, אשר מיועדים למריחה בחלקים שונים בגוף, ומסווגים לפי גילאים. נניח קרם עיניים למי שמתחילים להופיע קמטוטים סביב, קרם גוף שמחליק את העור ונלחם ביובש, וקרם פנים שמיטיב עם עור הפנים ומטפל בנקבוביות ובשחורים.

 

בושם

הריח הוא חלק בלתי נפרד מהרושם הראשוני שיוצר אדם. כאשר הוא נכנס לראשונה לחדר, שובל הריח שנידף ממנו עשוי לבשר רבות על שגרת הטיפוח שלו. ככל שהריח יהיה נעים ומוקפד יותר, כך אנשים יימשכו יותר לאותו אדם, והוא ייתפס בעיני האנשים כאדם מזמין ובעל מודעות עצמית.

 

דיאודורנט

ודאי יצא לכם שעמדתם ליד מישהו שנידפו ממנו ריחות של זיעה. מדובר במצב לא נעים, שיכול להרחיק אנשים פיזית ורגשית, לא משנה עד כמה אותו אדם נחמד וסימפתי. חשוב להקפיד על שימוש יום-יומי בדיאודורנט, ואף מומלץ לשאת אותו בתיק ולהשתמש בו במהלך היום בעת הצורך.

 

הקפדה על ריח פה

שמירה על חלל הפה היא חלק בלתי נפרד משגרת טיפוח יום-יומית. לשם כך יש להקפיד על צחצוח שיניים במהלך היום, להשתמש בחוט דנטלי ובקיסמים לאחר ארוחות, וללעוס מסטיקים.

 

ריסוס

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו