הכירו את הפתרונות שיעזרו לכם לחזור לנשום

ניתן להתייחס לכותרת בפאסימיות. קשיי נשימה, נגרמים מסיבות מולדות אך גם מזיהום אוויר, סביבת עבודה עם רעלים וגזים מסוכנים, נזקי עישון ומה לא.

על הצד החיובי של הדברים, ולמרבה המזל, קדמה טכנולוגית בתחום המכשור הרפואי מציעה פתרונות רבים לכל בעיה נשימתית.

כהרגל, תמיד עדיף לשאוף לסביבת עבודה בריאה ולהימנע מהרגלים לא בריאים. בכל מקרה, הנה פתרונות הנשימה הכי נפוצים והכי עדכניים.

 

מכשירי סי – פאפ

גורמים שונים בגוף האדם כמו גודל השקדים, מחיצות באף או כל שילוב של גורמים אלה, עלולים לגרום להפסקות נשימה בשינה. במהלך השינה נוצר רפיון שרירים, הרקמות הרכות קורסות על מעברי האויר ונוצרת הפרעה חסימתית.

צניחת הרקמות האלו הן מה שגורם לנחירה. כאשר הקריסה מוחלטת נוצרת חסימה ואחריה הפסקת נשימה. מכשיר הסי – פאפ מזרים  בלחץ חיובי חמצן למעברי האויר העליונים ותוך כדי פעולה זו הוא משמש מעין "קיר" לאוויר. בכך הוא שומר את מעברי האויר פתוחים ומונע את צניחת הרקמות עליהם במהלך השינה. תהליך זה מונע את חסימת האויר ומאפשר שינה רגועה ומרעננת. בכך איכות השינה משתפרת ותסמינים של קיטועי והפסקת נשימה מצטמצמים עד לכדי העלמות.

 

התקן דנטלי להעלמת נחירות

פותר בעיית נחירות שקורות בעקבות צניחת הלשון והחיך הרך במהלך השינה. המוצר מיוצר בארצות הברית באישור FDA האמריקאי. המוצר מיוצר מחומר תרמופלסטי המתאים עצמו לכל גודל של פה של אדם מבוגר ומאפשר למשתמש לנשום באופן חופשי דרך האף והפה במהלך השינה. ההתקן הדנטלי תומך בלסתות הפה, שומר את הלשון במקומה ומונע את צניחתה ושומר על נתיב אוויר פתוח בחלל הפה.

 

מחוללי חמצן

הפתרון הנשימתי הנפוץ ביותר לאלו הסובלים מקשיי הנשימה. מצוידים בטכנולוגיית ספיחת אוויר חדשה ויכולות אספקת חמצן מתקדמות, מחוללי החמצן מתחלקים לשתי קטגוריות:

  1. מחולל חמצן נייח – פתרון ביתי למי שלא מרבה להסתובב. בדרך כלל הן יהיו כבדים מאוד ולא יהיו נגישים לתנועה ברחוב.
  2. מחולל חמצן נייד – בעל כל היכולות של מחולל נייח ומעבר לכך. מצויד בסוללה ניידת, נטענת ומותאמת גם לרכב, יש למחולל הנייד 4 שעות של זמן פעולה, אספקת חמצן מצוינת ומגיעים עם אפשרויות נשיאה שונות.

 

אביזרים מותאמים

לכל אחד מהנ"ל ניתן למצוא עזרים המותאמים לנתיבי הנשימה שלנו באף ובפה. התייעצו עם ספק מכשיר הנשימה שלכם בכדי להתאים את מסכות ההנשמה האידיאליות למצבכם הבריאותי.

 

בכל מטווה

כיום, מכשירי אספקת החמצן השונים נמכרים ביחד עם הסמכה בינלאומית לשימוש גם בטיסות. כפי שציינו, אם ניתן להטעין את מחוללי החמצן ברכב, ניתן למצוא פתרון לכך גם במטוס, פשוט באפשרות מטען נייד. חברת מדוקס מציעה את פתרונות אלו באתר החברה. עם אפשרות השכרת ציוד, מכירה ובמסגרת ביטוח על כל מוצריה.

 

איש מחובר לבלון

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו