הכל על השתלות שיער

אחת הבעיות שהכי מטרידות את הגבר הישראלי המצוי היא הקרחת שמתפתחת לו על הראש. לכל גבר יש תירוץ אחר למה הוא מקריח: גנטיקה דפוקה, תקופה לחוצה מאוד, שמש והזעה, ועוד שלל סיפורים יצירתיים. בסופו של דבר אלו רק תירוצים. לא מעט מהגברים חשים פגיעה אמיתית בתחושת הגבריות ובביטחון העצמי כאשר הם מקריחים, ומכיוון שישראל יכולה להיות מעצמה עולמית בתחום ההתקרחות חשוב שתדעו שיש טיפול שיכול לפתור לכם את הבעיה.

 

אז מה זה בכלל השתלת שיער?

השתלת שיער היא פרוצדורה רפואית שבמהלכה לוקחים זקיקי שיער או חתיכות עור קטנטנות עם זקיקי שיער מחלק בגוף שנקרא האזור התורם, ומשתילים אותם באזור הקירח שבו רוצים לטפל שנקרא האזור המקבל. השתלת שיער היא טכניקה שנמצאת בשימוש בעיקר כדי לטפל בגברים מקריחים, אך ניתן להשתמש בה גם לצרכים אחרים כמו הסתרת צלקות. הפטנט של ההשתלה הוא שהשערות שאותן משתילים באזור המקבל הן בעלות עמידות גנטית להקרחה כך שהמטופל לא מתחיל להקריח לאחר סיום ההשתלה.

 

האם השתלת שיער מחזיקה מעמד לכל החיים?

כמובן שכאן אי אפשר לספק הבטחות מפורשות מכיוון שיש הרבה מאוד משתנים. עם זאת, חשוב להדגיש שאם השתלת השיער בוצעה כמו שצריך, על ידי איש מקצוע מוסמך, מיומן ומנוסה, במרפאה עם כלל הציוד המודרני והמשוכלל ביותר, וכאשר המושתל מקפיד למלא אחר כל ההוראות הרפואיות, ההשתלה יכולה להחזיק מעמד למשך שנים רבות. מסיבה זו חשוב כמובן לוודא שאתם הולכים לעבור את הטיפול במקם הטוב ביותר ולא להתפשר.

 

כולם מתאימים להשתלת שיער?

התשובה לשאלה הזו היא לא. כמו בכל טיפול רפואי אחר, יש כאלה שמתאימים לטיפול ויש כאלה שפשוט לא מתאימים לטיפול. מסיבה זו מבצעים בדיקת התאמה יסודית ונרחבת לפני תחילת הטיפול. חשוב לוודא שאתם הולכים להיבדק במקום אמין ומקצועי שלא ינסה למכור לכם השתלת שיער למרות שאתם לא מתאימים כדי להרוויח את הכסף שלכם.

 

האם מזהים את מי שעשה השתלת שיער?

כיום תחום השתלת השיער התקדם באופן משמעותי מאוד, והגיע למצב שיהיה קשה מאוד להבחין בהשתלת שיער. כל זה כמובן אך ורק כאשר הטיפול נעשה על ידי רופא מומחה במרפאה מקצועית המצוידת במכשור הרפואי החדיש והמתקדם ביותר. אפשרויות ההשתלה ויצירת קו השיער הן כל כך מתקדמות, עד שלפעמים אפילו הספר שלכם מהשכונה לא יכול לזהות את ההבדל.

 

סיכום

אם גם אתם מסתובבים עם פרצוף תשעה באב מהרגע שבו נפל לכם האסימון שיש לכם קרחת, הגיע הזמן להתעודד! תגידו תודה לאל שאתם חיים בעולם מודרני ומתקדם עם שלל אפשרויות ויכולים לטפל בבעיות שלכם. הקרחת היא לא גזירת גורל אלא בעיה שניתם לטפל בה באמצעים רפואיים. אז עכשיו, כשאתם יודעים כל מה שצריך על השתלת שיער אין לכם עוד תירוצים! לכו על זה!

איש שותה קפה

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו