האם לוכד עכברים יודע לעשות את אותה העבודה של לוכד חולדות

עונת המזיקים מתקרבת וזו ההזדמנות להעלות למודעות את כל הפרטים החשובים ביותר שנוגעים ללכידת מזיקים. במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד בלכידה של עכברים וחולדות במטרה לענות על השאלה שמטרידה רבים – האם לוכד עכברים יודע ללכוד גם חולדות וההפך? הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא זה.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב אחרי שגילינו שיש לנו חולדה בעליית הגג של הבית. עוד לפני שהספקנו להתקשר ללוכד חולדות, התברר לנו שיש גם עכברים בארונות המטבח. ערכנו חיפוש מקיף ברחבי הרשת כדי לבחון אם אנחנו יכולים להזמין בעל מקצוע אחד שיטפל בשני המזיקים או שעלינו להזמין כעת שני לוכדים שונים. להפתעתנו, לא מצאנו את התשובה המיוחלת ברחבי הרשת. לכן, יצאנו לבדוק מה אנשים אחרים עשו. הכנו סקר מקיף ופרסמנו אותו ברחבי הרשת. הסקר אפשר לנו להגיע לתשובה המיוחלת שרבים תוהים לגביה.

 

מה התשובה שעלתה בסקר שלנו?

נציין תחילה שאת הסקר ערכנו ברחבי הפייסבוק וענו עליו אנשים שהיו במצב זהה. כלומר, אנשים שגילו בו זמנית שיש להם 2 סוגי מזיקים בבית:

  • חולדות
  • עכברים

כולם ציינו בפנינו שהתשובה תלויה בהסמכה של הלוכד. כך שבעצם, יכול להיות שנמצא לוכד חולדות שיודע ללכוד גם עכברים וההפך, אבל אנחנו גם יכולים למצוא לוכד שמתמקד אך ורק במזיק מסוג מסיום.

 

כמה מילים על לכידה של עכברים

מסתבר שלכידה של עכברים ולכידה של חולדות שונה במהות שלה. החיות הללו אמנם נראות לנו, האנשים שלא בקיאים בבעלי חיים ומזיקים, כחיות דומות. אבל האמת היא, שלכל חיה כזו יש אופי שונה וידע שונה על העולם. העכברים למשל, נוהגים לצעוק אם הם נתפסים במלכודת. כך הם בעצם מזהירים את חבריהם מלכידה. לוכד שאינו מוסמך ללכוד עכברים, עשוי ללכוד את העכבר כשהוא בחיים, מבלי שהוא יודע ששאר העכברים יברחו ויחזרו בהמשך, לאחר שהמקום ישוב להיות בטוח.

 

כמה מילים על לכידה של חולדות

לכידה של חולדות צריכה גם כן להיות מאוד מחושבת. שכן, החולדה, עשויה להיראות לנו במבט ראשון כחיה טיפשה, אך היא חכמה מאוד. לוכד חולדות צריך להיות בקיא בכל הנוגע ללכידה של חולדה. עליו לדעת את החולשות, החזקות שלה וכמובן, את המאכלים האהובים עליה. אלו שיגרמו לה להיכנס אל תוך המלכודת ולהיתפס.

 

כמה מילים לסיכום המדריך

כעת ברור לנו שאם אנחנו צריכים איש מקצוע שילכוד עבורנו גם את החולדות וגם את העכברים, עלינו לערוך חיפוש ממוקד ברחבי הרשת ולמצוא לוכד שעבר הסמכה והוא בקיא ב- 2 סוגי המזיקים. כך נוכל להיות בטוחים שהוא יבצע את עבודתו נאמנה ויעלים את המזיקים המבחילים מהבית שלנו. עכשיו, כשגם אתם יודעים את הפרטים, נותר לכם להזמין בעל מקצוע. בהצלחה!

חייה

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו