האם יש תרופה יעילה לבחילות בוקר?

נשים הריונית רבות סובלות מבחילות בוקר שמקשות עליהן בתפקוד היום יומי. תרחיש זה גורם לרבות מהן לבדוק אם יש לכך פתרון מועיל שיאפשר להן לחזור לשגרה. אנחנו החלטנו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק כדי להקל על אותן נשים. אנו מזמינות אתכן להישאר אתנו ולגלות אם יש תרופה יעילה לבחילות האלה ואם כן – מה חשוב לדעת עליה?

 

סובלת מבחילות בוקר? יש לכך פתרון

אם את סובלת מבחילות בוקר, כדאי שתדעי שיש כל מיני פתרונות לכך. העניין הוא שעבור הריונית אחד פתרון אחד יכול להיות מועיל, בעוד הריונית אחרת תגלה כי הוא לא עוזר לה כלל. לכן, החלטנו להציג בפניכן את התרופה ודרכים טבעיות נוספות שיאפשרו להקל על הבחילות הללו.

נציין תחילה כי התרופה המדוברת ניתנת על ידי רופא נשים בלבד. כך שאם אתן רוצות לנסות את היעילות שלה, עליכן לפנות אל הרופא שלכן וליידע אותו בצורך זה. אם התרופה תתגלה כלא יעילה עבורכן, כדאי שתכירו בדרכים אחרות שעשויות להביא להקלה.

סובלת מבחילות בוקר יש לכך פתרון

דרך מספר 1 להקלה על בחילות בוקר: אכילת מאכל יבש ומלוח מיד עם ההשכמה

אם הכדורים לא הקלו על הבחילות, כדאי שתנסו לאכול משהו יבש ומלוח מיד עם ההשכמה. מדובר באחד או יותר מהמאכלים הבאים:

  • קרקר
  • לחם
  • צנים

שימו לב, ההמלצה היא לא לאכול כמות גדולה, אלא ביס או שניים. עשו זאת מיד לאחר שפתחתן את העיניים ומבלי לקום מהמיטה. כן, כן, יש הנחיות קפדניות בעניין זה. היכנסו לקישור הבא אם תרצו לקבל אינפורמציה נוספת בנושא ולהבין איך תוכלו להקל עוד יותר על הבחילות: https://nashimkorot.org.il.

דרך מספר 1 להקלה על בחילות בוקר אכילת מאכל יבש ומלוח מיד עם ההשכמה 

דרך מספר 2 להקלה על בחילות בוקר: הכנת לימונדה טבעית

חשוב מאוד להחזיק בבית 3 – 4 לימונים לפחות בשלבי ההיריון הראשוניים. שכן, לימונים נחשבים למפחיתים בחילות באופן משמעותי. מי מכן שרוצה להשקיע בלימונדה שלה, יכולה להוסיף גם קרח גרוס ונענע שעשויים להביא לתחושת הקלה מיידית.

 

דרך מספר 3 להקלה על בחילות בוקר: אכילת ארטיק קרח או "שלוק" קפוא

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בפתרון יעיל לבחילות בוקר מבלי להציע לכן את הארטיקים או השלוקים. מדובר בפריט חובה שצריך להיות בכל מקפיא של אישה הריונית. שכן, אלו מביאים להקלה מידית במרבית המקרים. ההמלצה שלנו היא לרכוש מראש מארז של שלוקים ולשמור אותם אך ורק לבחילות הבוקר. אם יש לכן ילדים בבית, כדאי שתסבירו להם שבשבילכם זו תרופה ולא סתם ארטיק להנאה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את התרופה שמביאה להקלה בבחילות הבוקר ואת הדרכים הנוספות שיביאו לשינוי. בשלב זה יש לכן את כל האינפורמציה, כך שנותר לכן רק לנסות את הדרכים השונות ולגלות איזו דרך היא הנכונה ביותר עבורכן.

האם יש תרופה יעילה לבחילות בוקר

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו