האם יש דבר כזה השתלת שיניים לכל הפה ביום אחד?

השתלת שיניים ביום אחת, היא אחת מהשיטות המצליחות והחדשות ביותר כיום. שיטה זו דורשת מפגש של פעם אחת, ברוב המכריע של המקרים. השתלת שניים ביום אחד היא מגמה חדשה שהחלה לתפוס יותר ויותר תאוצה בשנים האחרונות בתחום של רפואת השיניים. הליך זה מאפשר להחליף כמה שיניים חסרות או אפילו להחליף את כל השיניים שלנו בפה תוך זמן קצר, שרוב המקרים, מדובר על יום אחד בלבד.

 

מה היא השתלת שיניים ביום אחד

השתלת שיניים ביום אחד היא שיטה חדשנית שהחלה לתפוס תאוצה רבים בקרב רופאי שיניים בישראל ובעולם כולו. זמן ההחלמה אני בדרך! כלל לוקח מספר ימים והטיפול מספק תוצאות לטווח ארוך ובאופן קבוע. הליך זה. מתאים לכל מי שיחסית קצר בזמן, או סובל ממחלות חניכיים, עששת או ריקבון, דבר שעלול בסופו של דבר להוביל לאובדן שיניים.

 

מגמה חדשה בתחום השיניים

דבר זה עלול להפתיע, אבל לפעמים מדובר בעלות פחותה יותר מאשר השלת שיניים רגילה. השתלת שיניים ביום אחד היא מגמה חדשה שהחלה לתפוס יותר ויותר תאוצה בשנים האחרונות, בעיקר בתחום של רפואת השיניים. תהליך זה מאפשר להחליף כמה שיניים חסרות ואפילו להחליף את כל השיניים הקיימות בפה תוך זמן קצר. במידה ואותו אדם מעוניין לעבור השתלה מסוג זה, הוא מחויב להתייעץ עם רופא שיניים כדי לבדוק האם הטיפול מתאים לפרופיל הרפואי שלו.

 

השתלת שיניים ביום אחד – שיטה חדשה

שיטה זו היא שיטה חדשה שמעוררת שאלות רבות וגם תהיות רבות, למשל, האם השיטה הזו מתאימה לכל אחד? באיזו שיטה רצוי ומומלץ לבחור? האם יש צורך בעקירת שיניים בנוסף להשתלה הזו? אז כל השאלות האלה מאוד רלוונטיות, אך בכדי לדעת לענות עליהם, צריך לבצע בדיקה ראשונית שכוללת בתוכה דיאגנוזה מקיפה.

הבדיקה כוללת צילומים של חלל הפה, צילום רנטגן, וגם סריקה של הלסתות. בדיקות אלה יכולות לסייע לרופא היכן להניח את השתלים ואת התותבים. לאחר שעוברים את כל הבדיקות הנדרשות, מגיעים להתייעצות עם רופא השיניים ואז יוחלט על אופן הטיפול, על הצעת מחיר ומה הסיכונים ותופעות לוואי שכרוכות בטיפול.

 

השתלת שיניים לאחר עקירה

השתלת שיניים הוא תהליך מאוד משמעותי ונחוץ לאחר עקירה. עקירת שיניים יכולה ליצור מעין כיסים שלתוכם כדאי להשתיל עצם. ההשפעה של העקירה גורמת לכך שהעצם מצטמצמת כיוון שאין יותר שן שזקוקה לבסיס שמספקת העצם, ולכן כדאי כמה שיותר מהר לעבור השתלת שיניים במצב כזה.

 

לסיכום

השתלת שיניים ביום אחד היא שיטה חדשה ומהפכנית בעולם רפואת השיניים. לאחר התייעצות ובדיקות מקיפות, ניתן לדעת האם ההליך הזה מתאים לאותו מטופל. תהליך זה מאפשר להחליף שיניים חסרות בפה בתוך זמן קצר, וגם את כל השיניים בפה. עליכם להתייעץ עם רופא שיניים מוסמך לפני הליך כזה. בהצלחה!

השתלת שיניים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו