מה חשוב לבדוק לפני שמתחילים טיפול אצל רופא השיניים?

טיפול אצל רופא שניים הוא הליך מורכב שיש לו משמעויות רבות. ראשית, הפה שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם, הוא ברוב המקרים הדבר הראשון שרוב האנשים יראו אצלכם, שנית טיפולי שיניים הם יקרים אין דרך אחרת לומר זאת לסיום מדובר על אזור רגיש בגוף שחייב להיות בריא בכל רגע נתון. אז הנה בשבילכם הרשימה שתסביר לכם מה חשוב לבדוק לפני שמתחילים טיפול אצל רופא השיניים?

 

  •  המלצות – רופאי השיניים חיים בתוכנו, אפשר בקלות לקבל מידע לכל נושא, אפילו לשאלה פשוטה כמו איפה נמצא רופאי שיניים מומלצים בקריות אל תתפשרו, וודאו שהרופאים המטפלים בכם יודעים את העבודה.
  • תוכנית טיפולים – התוכנית נקבעת לאחר בדיקה ראשונית אצל רופא השיניים והיא כוללת צילומים ובדיקה פיזית, התוכנית מפרטת את שלבי הטיפול, לוחות הזמנים וכן את המחירים.
  • החומרים בהם יעשה הרופא שימוש – בטיפולי שיניים רבים עורכים שימוש בעזרים חיצוניים דוגמת שתלים או כתרים. חשוב מאד לדעת ולהסכים לגבי סוג החומרים בהם משתמשים במהלך הטיפול. היום הטכנולוגיות קיימות בכל הארץ, גם בעת השתלת שיניים בקריות תוכלו לקבל את הטיפול ברמה הגבוהה ביותר. איכות החומרים תשפיע בוודאי על המחיר, אך איכות העבודה והתוצאה הסופית הן סיבות מספיק טובות להתעקש על הטוב ביותר.
  • בררו מי היא המעבדה שעובדים איתה – טיפולי שיניים מורכבים דורשים הכנת שתלים או כתרים בצורה ייחודית, חשוב לוודא שהמעבדה שתכין עבורכם את הכתרים שלכם היא איכותית ויש לה את כל האסמכות וההיתרים הנדרשים. מעבדות כיום פועלות בעזרת טכנולוגיות מתקדמות וייחודיות. וודאו שגם אתם תהנו מהחידושים הללו בטיפול שלכם. ניתן לקבל הדמיות של הטיפול העתידי ואפילו לבחור את צבע הכתר, אל תתפשרו על הכי טוב עבורכם.
  • ניסיון, ניסיון, ניסיון – טיפול שיניים הוא לא אירוע פשוט. מדובר על אירוע כירורגי מורכב שיכולות להיות לו השלכות שונות ורבות. חשוב להיות בטוחים ולהכיר את הניסיון של הרופא. כיום בעזרת הרשת הדבר פשוט. בידקו היכן למד, איפה התמחה וכמה שנים הוא בתחום.
  • טכנולוגיה – ההתפתחות הטכנולוגית ברפואה קיימת כל הזמן. ברפואת שיניים נדמה כאילו הרכבת דוהרת. הטכנולוגיה כיום באפשרויות הטיפול, המיכשור המתקדם והחומרים הטובים ביותר יכולים להפוך כל טיפול לכזה שתהיו אסירי תודה עליו לכל החיים. כיום אפשר לעשות עד טרם הטיפול הדמיות תצוגות תלת ממדיות של הפה והלסת ולהחליט על מיקומי השתלים ולייצר הגדלה של אחוזי ההצלחה בכל טיפול.
  • תוכנית מעקב – כל ניתוח ולו הפשוט ביותר מחייב תוכנית מעקב לבדיקת ההצלחה שלו והבעיות העלולות להיווצר. כך גם בעת תוכנית לטיפולי שיניים, דרשו מהרופא שלכם לתאם ולקבוע בדיקות מעקב לצורך בדיקה והבטחה שאין בעיות שלא צפו אותן.
  • אחריות – טיפולי שיניים הם מורכבים ויקרים. זוהי לא פעולה שאפשר לבצע ללא שום הגבלה. בעת בדיקת התוכנית לטיפול אנא וודאו האם לרופא יש אחריות של ביטוח לגבי העבודה שלו, מה יידרש במידה ויהיה צורך בטיפולים נוספים. וודאו שהרופא שלכם לוקח אחריות.
  • מחיר הוגן – טיפולי שיניים אינם זולים, אך עדיין זוהי לא סיבה לקבל הצעה לא הוגנת. ערכו סקר שוק, בדקו מרפאה נוספת, אל תתביישו לערוך סקר שוק. אם הרופא גובה ממכם מחיר מופרז זה עלול להדליק נורת אזהרה.

התחלת טיפול

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו