אילו טיפולי שיניים עושים בטורקיה?

בשנים האחרונות מתרבה התופעה של תיירות רפואית, אשר במסגרתה ממריאים למדינות סמוכות, אשר מספקות שירותים טובים וזולים ואף ניתן לטייל בהם בנוסף לביצוע הטיפול הרפואי. אנחנו כישראלים אוהבים את טורקיה – מדובר במדינה שהטיסה אליה זולה, היא קרובה, האוכל שם טוב ויש אזורי תיירות רבים. יתרון נוסף ומשמעותי הוא שניתן לקבל שם טיפולי שיניים ברמה האיכותית ביותר ובהנחה של בין 50% ל-70%. מתעניינים? הכתבה שלנו היא בדיוק עבורכם.

 

טיפולים בטורקיה

כאשר מדברים על תיירות רפואית, לא ניתן להתעלם מטורקיה, אשר מדורגת בין 10 המדינות המובילות שמושכות תיירים רפואיים בשנים האחרונות. הסיבה לכך נובעת ממגוון הציוד הרפואי הקיים במדינה, לצד רופאים מוכשרים אשר עברו הכשרה מקיפה, אשר אינה שונה מההכשרה שמקבלים עוד רופאים רבים במדינות המערב. כאשר מדברים על טיפולי שיניים בטורקיה יש לדעת כי ההתלהבות מהם אינה רק נחלה של ישראלים וניתן למצוא תיירות רפואית מכל העולם אשר מגיעה לקבל את טיפולי השיניים הנהדרים שיש לקליניקות להציע.

 

סוגי טיפולי השיניים אשר מספקים בטורקיה

קיימים מספר רב של טיפולים אותם ניתן לעשות בטורקיה. כך, למשל, כאשר אדם מרגיש כי יש לו חור בשם, ניתן לקבוע תורים מהירים ולשים כתרי זירקוניה. לצד זאת, ניתן לבצע הלבנת שיניים אשר עולה פחות מחצי ממרבית הקליניקות בארץ – בדומה לכך, גם טיפולים כגון ציפוי שיניים, השתלת שיניים, טיפולי שורש, יישור שיניים ועוד נכללים במסגרת הטיפולים אותם ניתן למצוא בטורקיה.

 

קצת על טורקיה

אז למה כדאי לבקר בטורקיה? בטורקיה יש מספר רב של ערים אשר מציעות חוויות שונות ומאפשרות לחוות את העולם המערבי המודרני בשילוב תרבות ערב קלאסית. ניתן להסתובב ברחוב ולשאוב את האוויר הצח או לחלופין להריח את ריח הנרגילות הפזורות ברחובות. במידה שאתם מבקרים באיסטנבול, בה נמצאות קליניקות רבות, ניתן לבקר גם בארמון טופקאפי אשר מהווה בניין מרהיב אשר שימש את האימפריה העות'מאנית במשך כ-400 שנה. לצד זאת, ניתן לבקר במסגד הכחול ובשפע של אטרקציות אשר קיימות באזור זה.

 

איך בוחרים קליניקה

אין לנו ספק שבשלב זה, אתם מתים לארוז מזוודה ולנסוע לביקור בטורקיה שגם יחסוך לכם המון כסף ביחס לטיפולים בארץ או במקומות אחרים בעולם ובמקביל יאפשר לכם לטייל בטורקיה המדהימה ולצבור שם חוויות רבות. אז, מטבע הדברים, אתם תוהים מה הדרך הכי יעילה לבחור קליניקה. אנחנו כאן כדי להגיד לכם שקיימות חברות אשר מקשרות בין הקליניקות בארץ לקליניקות הטורקיות.

אנחנו ממליצים למצוא קליניקה אשר מספקת ייעוץ ואבחון ראשוני בארץ ויודעת לייצר מעטפת רחבה, כך – תדעו שאתם בידיים טובות לאורך כל הטיול – הן מבחינת בטיחות וידיעה כי הקליניקות אליהן אתם הולכים הן מקצועיות ובעלות תעודות והן מבחינת האדמיניסטרציה והטיול עצמו.

 

לסיכום

טיפולי שיניים בטורקיה יאפשרו לכם לעשות טיול קצר וחוויתי הכולל שוטטות בעיר, שהיה במלונות שווים במחירי רצפה וכן טיפולי שיניים רבים אשר יגרמו לכם לא להפסיק לחייך כשתחזרו לארץ. בהצלחה!

שן

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו