איזה רשת נגד יונים מתאימה לכם? 

מטרד היונים הוא בעיה נפוצה בישראל. אחד הפתרונות בכדי להיפטר מבעיה זו, הוא בחירת רשת נגד יונים אשר תרחיק את היונים ובנוסף גם תמנע פגיעה בהן ובבעלי כנף נוספים. ישנם בשוק מספר סוגי רשתות וגדלים. במאמר הבא נבחן איזו רשת נגד יונים תוכל להתאים לכם ולמנוע את הפרעתן וכניסתן של היונים למרחב הפרטי, וזאת במינימום פגיעה ובמקסימום יעילות.  

 

שימוש ברשת נגד יונים

השימוש ברשת נגד יונים מתאים לכל אדם אשר חפץ ליבו להיפטר מטרדת היונים באזור מגוריו, בעלי עסקים ומפעלים אשר סובלים מלכלוך רב, מחלות ונזקים שהיונים מביאות עימן. כמו כן, בשימוש ברשת כזו ניתן למנוע בניית קן יונים אשר עלול להכיל בתוכו ובסביבתו זיהומים וטפילים.

 

סוגי רשתות נגד יונים

ישנם מספר סוגים של רשתות נגד יונים אשר מתאימות לשימושים ולמבנים שונים. לכן, לפני שבוחרים רשת נגד יונים יש צורך לבדוק את איכותה, יתרונותיה, באיזה מיקום יש להתקין אותה, את חומרי הגלם מהם היא עשויה, יעילותה ועמידותה.  שני סוגי רשתות נפוצים הן הרשתות השקופות – רשת פלסטיק ורשת ניילון, בעוד הסוג הפחות נפוץ זוהי רשת מתכת.

 

רשת פלסטיק שקופה

עשויה מחומר פוליאתילן, בעלת גוון בז'. זו רשת שהשימוש בה נפוץ מכיוון שהיא בעלת עמידות לזמן ארוך. תכונה נוספת שיש לרשת זו באה לידי ביטוי בעובי והחוזק שלה אשר מתאימים גם נגד בעלי כנף אחרים ולא רק נגד יונים. טווח המחירים לרשת זו הוא 700-1000 ₪. בשנים האחרונות מרחיקי היונים נמנעים משימוש ברשת הפוליאתילן לאחר שגילו כי היא דליקה.

 

רשת ניילון שקופה

השימוש ברשת זו הוא הנפוץ ביותר מכיוון שהיא רשת בעלת מראה אסתטי, עמידות וחוזק. בנוסף, בניגוד לרשת הפוליאתילן, היא חסינה בפני אש. רשת זו נקראת גם רשת מונופיל, והיא בעלת מספר רב של דרגות עובי. יתרון נוסף של רשת זו הוא עמידותה בפני קרינת UV . הרשת  מתאימה גם להרחקת ציפורים קטנות. טווח המחירים לרשת זו הוא 800-1200 ₪.

 

רשת מתכת

רשת זו פחות שכיחה בעיקר בגלל הסיבה שהיא פחות אסתטית במראה שלה. רשת המתכת משמשת להרחקת יונים במקומות כגון ארובות, פירים, עליות גג, ומקומות בעלי טמפרטורה גבוהה.

היתרון הקיים בהתקנת רשת מתכת הוא השימוש בה גם במקומות נמוכים ומניעת כניסתם של בעלי חיים אחרים. גם רשת זו, בדומה לרשת הניילון השקופה חסינה בפני אש. טווח המחירים נע בין 45-60 ₪ למטר רבוע.

 

לסיום,

כאשר בוחרים רשת נגד יונים, יש לקחת בחשבון את המיקום בו מעוניינים לבצע את התקנתה, את איכות ויעילות חומרי הגלם המרכיבים אותה ואת מחירה. חשוב לבחור ברשת שאכן תפתור את בעיית טרדת היונים ותרחיק אותן לצמיתות. היתרון של רשתות נגד יונים על פני פתרונות אחרים להרחקת יונים המוצעים בשוק, הוא צמצום ומניעת הפגיעה ביונים ובבעלי הכנף האחרים.

רשת נגד יונים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו