רעיונות למסיבת סוף השנה לגיל הרך בבאר שבע

נגמרו החגים, החופש הגדול מעבר לפינה, וכעת עליכם לחשוב על רעיון למסיבת סוף שנה לילד. למזלכם, ריכזנו כאן מספר רעיונות מגניבים שירימו לכם מסיבת סוף שנה מהסרטים

 

בירת הנגב היא בירת האטרקציות

אמנם בבאר שבע מגוון פעילויות לכל הגילאים, אך יש בה גם מן האטרקציות לילדים. אתם במקרה מבאר שבע והסביבה ומחפשים הפעלות לסוף שנה לילדים? הגעתם לכתובת הנכונה.

 

חפש את המטמון

משחק קלאסי המשלב עבודת צוות, חשיבה ופעילות גופנית. המשחק מורכב ממשימות המוצפנות במקומות שונים ועל הילדים לנחש לפי הרמזים הניתנים להם היכן נמצא המטמון. בכל מקום יש רמז על הימצאו של הרמז הבא עד להגיעם למטמון. ניתן לפתח את המשחק למשחק לימודי. על צד אחד של הנייר רמז ובצד השני חידה הקשורה לנושא שהילדים למדו השנה (ניתן להיעזר בגננת). אופי המטמון משתנה לפי בחירת ההורים.

 

המון לצחוק אני יכול – כי זה החופש הגדול

מסיבת סוף שנה שכולה מצחיק הכוללת משחקי ניחוש, משחקי גילוי, משחקי חיקוי, משחקי צחוק ועוד. בסוג מסיבה זו הקהל אקטיבי תוך שמירה על גבולות, סבלנות ואיפוק.

 

מסיבה בסימן ספורט

ניתן לארגן חבל, קונוסים, טבעות, כדורים וחישוקים ולבנות להם מסלול מכשולים. מחלקים את הילדים ל-2 קבוצות וכל קבוצה אוגרת נקודות. ניתן לשלב משחקי חשיבה כמו חידות על נושא שלמדו בגן. יש לצ'פר בסוף הפעילות הן את הקבוצה המנצחת והן את המפסידה. פעילות מסוג זו חוויתית ומהנה לילדים.

 

עולם הענקים

פעילויות הכוללות משחקי קופסא ענקיים על הרצפה עליהם יעברו פעילויות משותפות. הפעלה זו כוללת משחקים אקטיביים מחוץ לשטח משחק הקופסא.

 

הורים – להתפקד!

כאן, אתם נכנסים לתמונה. אחד ההורים טוב במוזיקה? הורה אחר שף? אולי אחד מהורי הגן הוא צייר? אתם יכולים להתארגן ביחד ולעשות פינות הפעלה לילדים. ללכת למקום ובו מדשאה גדולה, להביא שולחן, לקנות כמה צבעים מהקופה המשותפת וגם עם תקציב לא גבוה יכולה להיות מסיבה מוצלחת ובלתי נשכחת.

 

מסיבת סיום בסימן מדע

ישנן מגוון הפעלות הכוללות ניסויים שיעיפו לילדים את הכובע. ניתן להיכנס לאתר מדעטק ולשאוב השראה ממגוון ניסויים שהם מציגים עם מוצרים שכל אחד יכול לרכוש (כמו פלסטלינה, שיפוד, מספריים וכולי) ופעילויות נחמדות כמו הכנת שעון שמש.

 

פעילות מחשבה מחוץ לקופסא

פעילויות הכוללות איתור ומציאת אותיות, משחקי חשיבה ופעילות אקטיבית. פעילות זו תדרוש מהילדים קיום עבודת צוות ושיתוף פעולה על מנת לצלוח את משימות המשחק.

 

הרבה רצון וקצת יצירתיות

כפי שראיתם, עם קצת יצירתיות והרבה חשק אפשר להרים הפקה שיכולה להיות מאוד מוצלחת בלי תקציב מוגזם שילדים מאוד ייהנו ממנה. מומלץ להתחשב במוזיקה (לוודא שגם מקובלת על ידי כולם וגם שכולם ייהנו ממנה) ובסוף ההפעלה, אין דבר כיפי כמו לפרוש מחצלת, לשבת עם כולם ולאכול אוכל טעים שכולנו הבאנו (בעדיפות על הכנו).

פעילויות לילדים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו