מה כדאי – לערוך את הסדנה לבד או להביא מפעיל?

אחד הטרנדים החמים ביותר בשנים האחרונות בתחום האירועים וחגיגת ימי ההולדת הוא לערוך הפעלה מיוחדת ומגניבה שתעניק לאורחים ערך מוסף. בעבר הסדנאות המובילות היו של אנשי מקצוע כמו קוסמים וליצנים, אך כיום ישנו מגוון רחב הרבה יותר של אפשרויות לסדנאות. אילו סדנאות תוכלו לעשות לאירוע שלכם, והאם כדאי לערוך אותה לבד או באמצעות מפעיל?

 

מהן הסדנאות השוות ביותר שתוכלו להביא לאירוע שלכם?

סדנת שוקולד

סדנה מבוקשת ביותר, שתמיד תלהיב את כל האורחים באירוע ותגרום לכולם להתרגש ולהנות היא סדנת שוקולד. הסדנה מיועדת הן לילדים והן למבוגרים, ובה תוכלו ללמוד את רזי הכנת הממתק האהוב על כולנו – ואף להתנסות בהכנה שלו בעצמכם! את כל מה שתכינו אתם אחר כך גם תאכלו, אז מומלץ לא להגיע לסדנה על בטן מלאה!

 

סדנת בישול

בדומה לסדנת השוקולד, גם סדנת הבישול מיועדת גם לקטנים וגם לגדולים, ונועדה על מנת ללמד אתכם לבשל מאכלים שונים מכל סוג מטבח שתבחרו (איטלקי, יפני, צרפתי ועוד). הסדנה מומלצת ביותר לאלו מכם שמתחברים לתחום הבישול, וגם לאלו שמתחברים בעיקר לאכילה אך מעוניינים להכיר קצת יותר את המקורות של המאכלים האהובים עליהם.

 

סדנת "עשה זאת בעצמך"

בסדנה זו תפעילו את היצירתיות והאמנותיות שבכם, ותיצרו חפצים ומוצרים שונים בעזרת הידיים שלכם בלבד. ניתן לקחת את הסדנה לכל כיוון שתרצו ולהכין כל מוצר שתחפצו בו – החל מתפירת בגדים, דרך הכנת תכשיטים שונים ועד הכנת כיסוי לפלאפון או תיק נשיאה קטן לאוזניות.

 

סדנת סטיילינג

סדנת הסטיילינג מתאימה לאוהבי האופנה מבניכם. בסדנה זו תוכלו להזמין סטייליסט מקצועי, שילמד אתכם על עולם האופנה ואף ילביש אתכם בבגדים שידגישו את הסטייל המתאים ביותר עבורכם.

בין הסטייליסטים המבוקשים שמעבירים סדנאות שכאלו ניתן למצוא את אושיית הרשת והסטייליסט לאון שניידרובסקי, שידאג להפעלה הכי שמחה וצבעונית שתוכלו לחלום עליה לאירוע שלכם! כדי ליצור קשר עם לאון תוכלו להיכנס לאתר האירועים הפעלות עם לאון שניידרובסקי, ולהתחיל לתכנן את האירוע הסטייליסטי והיוקרתי ביותר שהיה לכם אי פעם!

 

האם כדאי לבצע את הסדנאות לבד או להזמין מפעיל מקצועי?

זוהי שאלה שאין לה תשובה אחת נכונה, אלא היא משתנה בהתאם לעדיפות שלכם – לזמן הפנוי שיש לכם, לסכום הכסף אותו אתם מוכנים להשקיע באירוע, לזמינות הציוד וחומרי הגלם הדרושים לכל סדנה ועוד.

הזמנת מפעיל מקצועי תוכל להעניק לכם שקט נפשי גדול יותר, שכן יש איש מקצוע שדואג לכל ההכנות לקראת הסדנה ולהעברת הסדנה עצמה, אך כמובן היא תהיה יקרה יותר. אם אתם מעוניינים במפעיל מקצועי אך גם לחסוך בעלויות, תוכלו לערוך את האירוע במקום פתוח כמו פארק או גינה, כך שתחסכו תשלום עבור השכרת מקום סגור לאירוע.

 

עוגת יום הולדת

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו