איך לארגן יום הולדת

מזל טוב! היום המיוחד שלכם מגיע! היום בו נולדתם, בו נשמתם את הנשימה הראשונה שלכם, היום בו ראיתם לראשונה את האישה אשר סחבה אתכם אצלה במשך תשעה חודשים.

חגיגת יום הולדת יכולה להיות פשוטה ביותר עם מספר מצומצם של אנשים (לדוגמה המשפחה) או חגיגה מלאה באנשים, אשר לא מוגבלת במספרה.

במאמר זה נלמד מהם השלבים לארגון יום ההולדת המושלם ע״פ העדפותיכם בלבד.

שנתחיל?

 

ארגון לוגיסטי

בראש ובראשונה הלוגיסטיקה הכי חשובה. בלעדיה דברים יפלו לנו בין הרגליים ויכולה להיווצר תחושה לא נעימה.  הקפידו על רשימה מסודרת הבנויה מראש, לפחות כחודשיים לפני תכנון המסיבה, הלוגיסטיקה כוללת בתוכה:

מספר המוזמנים 

עלינו לדעת מראש כמה אנשים נזמין כדי להיערך בהתאם לגודלם ולצורכם בהתאם לזאת.

 

מיקום 

בהתאם למוזמנים, עלינו לבחור מיקום בו האירוע יתקיים וכמו כן לשים לב לעונה. אם מתקרר, חשוב לוודא כי לא יהיה גשם אם נרצה לשבת בחצר. ואם קיץ וחם, חשוב לדאוג למזגן מקרר, למשל.

 

אוכל ושתייה 

עלינו לדאוג לשולחן, כלים חד/רב – פעמיים, אוכל ושתייה שיספיקו למספר האנשים.

על מנת לבצע הערכה מושלמת, יש לשאול את המוזמנים אם הם אלרגיים, אם הם רגישים למאכלים מסוימים וכן לספק גם להם מאכלים רלוונטיים להם. אישית, אני ממליצה על מגשי פירות מעוצבים אשר כוללים בתוכם בעיקר פירות מאוד אסתטיים ויפים למראה, וגם מתאימים לכל אדם כמעט.

 

אביזרים

כדי להגיע למסיבה המושלמת, עלינו לבדוק אילו אביזרים נרצה להוסיף למסיבה. זה יכול להיות רמקול גדול במידה ונרצה מסיבה או הפעלה מסוימת, זה יכול להיות בלונים בכל מני צבעים, כלים צבעוניים, אביזרי מסיבה כמו זרי פרחים למוזמנים וכן הלאה.

ארגון האביזרים מבעוד מועד יכול להוזיל לנו משמעותית את המחיר אם נזמין מחו״ל והמשלוח יגיע לנו לפני מועד המסיבה. לכן, המלצתי היא להזמין מוקדם ככל הניתן, לפחות חודשיים מראש.

 

״אין אין אין חגיגה…״

בלי עוגה! עוגה הפכה לדבר בלתי נמנע בימי ההולדת, ולא משנה באיזה גיל או מאיזה מעמד אנחנו- העוגה תמיד תהיה שם בשבילנו. הקפידו להביא עוגה דיו גדולה כדי שיהיה לכל המוזמנים. שימו לב, כשיש אנשים שומרי כשרות ויש לכם בשר, הקפידו לספק גם עוגה פרווה. הכלל הכי חשוב הוא תמיד לחשוב על המוזמנים שלנו, ללבוש את הנעליים שלהם ולנסות לראות איך המסיבה שלנו נראית בעיניהם מהצד.

 

עדיף שיהיה יותר, מאשר פחות

אמנם לא צריך להשקיע כספים אדירים במידה ואין לכם את התקציב, אבל חשוב שהאורחים שלכם יסופקו וישבעו רצון מהמסיבה שלכם. אם אין ברשותכם התקציב המתאים, ניתן לבקש מחבריכם סכום מזערי כדי לספק מאכלים איכותיים יותר כמו בשר על האש, שתייה חריפה וכו׳. המסיבה תיחשב למושלמת לאו דווקא בגלל התקציב שהשקעתם, אלא בעיקר בגלל המחשבה שהשקעתם וחשבתם על כל הצרכים של המוזמנים שלכם. שנתראה רק בשמחות!

 

עוגה

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו