איזה ציוד הכרחי לבריכות פרטיות?

בריכה פרטית בחצר הבית היא אחלה יתרון שבעולם, במיוחד אם מדובר בבריכה המצוידת בכל האביזרים השונים שהופכים את החוויה להרבה יותר נעימה. אם אתם מחפשים ציוד לבריכה או אביזרים לבריכות, הנה כל מה שצריך לדעת.

רגע לפני שמדברים על רכישת ציוד לבריכה, חשוב להתעכב על הנושא של טיהור וניקוי המים. במילים אחרות, בשלב הראשון לאבזור הבריכה, כדאי לוודא שהבריכה בטוחה ונקייה. מים עומדים יכולים להיות מקור לתחלואות בריאותיות שונות, ככה שעם ניקוי המים לא מתעסקים. עושים זאת ע"י השקעה יחסית נמוכה בכמה אלמנטים שונים של ציוד לבריכות פרטיות. למשל:

  • מערכות סינון מים לבריכה ומשאבות מתאימות – חובה!
  • כיסויים לבריכות מחומרים שונים (קשיחים, בדים ועוד).
  • מקלחונים לגינה המאפשרים את שטיפת הגוף לפני כניסה לבריכה (אופציונאלי).
  • רובוט ניקוי לבריכות יאפשר ניקוי תמידי של הבריכה (כל עוד הוא טעון).

 

למה חשוב להקפיד על תחזוקת בריכה פרטית?

אין ספק, שבריכה פרטית בחצר היא כיף טהור, אבל הבריכה מגיעה עם אחריות לשמור עליה נקייה ומתוחזקת היטב. לפני שרוכשים אביזרים לבריכה אשר נועדו לדקורציה, חשוב לבדוק מה ניתן לעשות כדי לשפר את רמת הניקיון בבריכה.

לא פעם, אנשים נעשים חולים עקב שימוש בכל מיני מאגרי או מצבורי מים עומדים, כמו למשל אנשים שבשנים האחרונות לקו במחלת ה"עכברת" בכל מיני נחלים באזור רמת הגולן. זו הסיבה העיקרית לכך שצריך לשמור על מים נקיים ככל הניתן, כדי למנוע הצטברות של כל מיני חיידקים מזיקים במים.

איזה ציוד הכרחי לבריכות פרטיות?

אילו אביזרי בריכה חשוב לרכוש לניקיונה?

בסופו של דבר, מים מהווים מקור עיקרי למשיכת מזיקים על סוגיהם. הכוונה היא למזיקים כמו יתושים, עכברים, תיקנים ועוד, אבל הכוונה היא גם למזיקים בקטריאליים שאינם נראים לעין. לכן, האביזרים שצריך לרכוש הם אביזרים מקצועיים בלבד שיכולים לבצע ניקיון אחיד ויעיל.

בעוד שאפשר לנקות ידנית את הבריכה עם רשת (אותו מקל שבקצה שלו מחוברת רשת), ניקוי מסוג זה לא יהיה מספק. ההמלצה היא לרכוש רובוט ניקוי לבריכה, וכמובן, להשקיע במשאבות ואקום איכותיות שנועדו לניקוי וטיהור מים.

 

דקורציה: איזה ציוד בריכה כדאי לשקול?

יש אינספור פריטים שיכולים0 לשמש בתור דקורציה, אבל בואו נדבר על דקורציה לבריכות, שיכולה להיות גם פרקטית. למשל, התקנת גדרות לבריכות. גדר לבריכה מוסיפה עיצוב מסוים, אבל המהות האמיתית שלה היא התיחום של האזור. כאשר תוחמים את האזור בעזרת הגדר, אפשר להיות הרבה יותר רגועים בכל הנוגע לילדים.

כמו כן, אפשר לשקול לרכוש כיסוי בטיחותי לבריכה, שולחנות משחק לבריכות, טרמפולינות לסביבת הבריכה והחצר ועוד. לסיכומו של דבר, קודם כל מקפידים על ניקיון וטיהור מים, כמו גם על נושא הבטיחות. לבסוף, דואגים לעצב את הבריכה בעזרת פריטים שונים. וכך מקבלים בריכה מעוצבת, נקייה ובטוחה.

איזה ציוד הכרחי לבריכות פרטיות?

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו