מדבירים את הבית – האם אצטרך לצאת מהבית לכמה ימים?

בעלי בתים רבים תוהים האם בטוח להישאר בבית או שצריך לעזוב לזמן מה לאחר הטיפול בהדברה. למרבה המזל, אין צורך שתעזוב את ביתך עקב הדברה. חברות ההדברה של ימינו נוטשות את הכימיקלים הרעילים ועוברות לחלופות בטוחות וטבעיות בכדי לשמור על מגורים ללא מזיקים.

 

טיפולי הדברה – רעילים או לא?

תרסיסי הדברה מודרניים בטוחים לשימוש גם בפנים וגם בחוץ, ולכן אין סיבה לעזוב את הבית. עם זאת, אנשי ההדברה יבקשו מכם להמתין כ- 15 דקות בכדי לתת לתכשירים להתייבש. הם מתייבשים במהירות ולא גורמים לבעיות חמורות או משאירים שאריות. במקרה שילדיכם או חיות המחמד שלכם באים במגע עם המוצר הרטוב, פשוט שטפו את הידיים או את כפותיהם ביסודיות והרחיקו אותן מהפה. טיפולי הדברה מתקדמים בטוחים עבור יקיריכם, אך יעילים ביותר בכל הנוגע לסילוק מכרסמים וחרקים לתמיד.

כמובן שישנם טיפולים ספציפיים, שאמורים להיות עוצמתיים במיוחד, וייתכן שיידרשו את פינוי הבית ליממה. אך מדובר במקרים נדירים.

 

למה לצפות בעת טיפול הדברה?

הדברה מגנה על ביתכם מפני אורחים לא רצויים.

כבעלי בית, יש לכם הרבה סיבות טובות למנוע ממזיקים לפלוש לבית. טרמיטים, למשל, עלולים לגרום לנזק מבני חמור, בעוד שמכרסמים עלולים לחשוף אתכם ואת משפחתכם לבעיות בריאותיות חמורות. לכן חיוני לחפש מדביר מהימן המציע מגוון רחב של שירותי הדברת חרקים בכדי להבטיח את בטיחות ביתכם ומשפחתכם.

 

אם אינכם מכירים כיצד פועלים שירותי הדברה, הנה כמה דברים שאתם יכולים לצפות להם בעת טיפול הדברה:

  • כאשר מומחים להדברה מבקרים בביתכם, עליהם להיות לבושים במדים ולהציג את עצמם עם ההגעה. הם יבדקו את הבית שלכם ומחוצה לו כדי לזהות את הבעיה ולקבוע את נקודות הגישה החשודות. אל תהססו לשאול שאלות או לספר ​​להם על חששותיכם.
  • בדיקת נקודת כניסה.
  • סדקים ופערים משמשים כנקודות כניסה למזיקים. לכן, המדבירים יבדקו את כל נקודות הכניסה החשודות דרכם מכרסמים או חרקים יכולים להיכנס הביתה. תהליך הבדיקה עשוי להימשך זמן מה.
  • בדיקת ההדברה כוללת גם את החצר שלכם ואת שאר רכושכם. בדיקת חוץ גם מסייעת למדבירים למצוא סכנות עתידיות של מזיקים ולהבין כיצד למנוע אותן.
  • לחות מושכת מזיקים – המדבירים יחפשו גם אזורים לחים בביתכם ובסביבתו באמצעות פנסים וכלים כמו מד לחות. מזיקים נמשכים ומשגשגים במקומות לחים.
  • סקירה ודיווח – יש מדבירים שיתעדו את ממצאיהם כך שהם יוכלו לעבור עליהם בקלות כאשר יסבירו לכם את התהליך. תנו להם זמן להרכיב את כל המידע החשוב בכדי ליצור טיפול הדברה נכון.
  • דיון – לאחר חיבור כל הנתונים, מומחה ההדברה ידון בממצאיו, בגישה לפתרון הבעיה הנוכחית ובמניעת בעיות עתידיות. זה זמן נהדר להשמיע את השאלות והדאגות שלך.

 

הדברה

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו