5 רעיונות מגניבים למתנה לחג הפסח

פסח הוא החג שבו קונים מתנות אחד לשני בקצב מסחרר. המארחים מצפים למתנות, הילדים מצפים להן, העובדים, הלקוחות ומי לא. תוכלו לבחור מגוון מתנות מכלי בית ועד למארזים, אך חשוב לבחור במתנות מגניבות ומקוריות שיהפכו את החג לבלתי נשכח. קבלו 5 רעיונות מגניבים למתנות בחג הפסח.

 

מכשיר עיסוי מפנק

לקראת פסח אנשים רבים עסוקים בהכנות ובניקיונות הבית וחשים עייפות וכאבי שרירים. הדבר היחיד שהם מעוניינים בו הוא קצת מנוחה ורגיעה. חשבו כמה מפנק ומקורי לתת מתנות לפסח שיעניקו להם את המנוחה והשחרור מעבדות לחירות אליה הם כה משתוקקים. ניתן לרכוש מכשירי עיסוי בצורת חגורה, כרית, מוט או מושב שלא ישאירו אותם אדישים. גם מכשיר עיסוי שיאצו הוא מתנה שימושית ומקורית שכולם ישמחו לקבל.

 

שואב אבק רובוטי

אם בניקיונות עסקינן, הפתרון שכל אישה חושקת בו הוא שואב אבק רובוטי. בזמן שהרובוט מסתובב על הרצפה ומגיע לכל פינה ופינה, מנקה שטיחים ורצפות פרקט או קרמיקה, ניתן להתמקד בבישולים ולסמוך על השואב שיעשה את העבודה הקשה. אם אישה צריכה לבחור בין תכשיט לשואב אבק רובוטי היא בוודאי תשמח למתנה מועילה. זוהי גם מתנה שתתאים להורים מבוגרים שצריכים סיוע בניקיונות הבית לקראת פסח.

 

מתנה ממריצה לחובבי הספורט

מתנה לפסח מקורית וממריצה מתאימה לכל המכורים לספורט. מדובר על לוח שכיבות שמיכה המתאים לגבר ולאישה. ניתן להשיג אותו עם או בלי רצועות גומי ומבחינה מקצועית הוא עובד על פלג גוף עליון ועל שרירי הבטן. לכל לוח כזה מצורפת תכנית אימונים שבועית ואישית. היתרון הגדול שלו הוא שניתן לנייד ולקפל אותו. אז מה יותר טוב מאימון ספורטיבי לאחר ארוחת החג הכבדה?

 

מנוחה על ספה מתנפחת

בניגוד לספורטאים, חג הפסח הוא הזדמנות נהדרת להרבה אנשים לנוח ולהינפש בחיק הטבע, לעשות על האש ולהתפנק. אחת המתנות המפנקות שניתן לנייד לים, לבריכה או לפיקניק היא ספת פוף מפנקת אותה מנפחים באוויר. זוהי מתנה פופולרית בעיקר לפני הקיץ ובתקופת האביב. הספות מגיעות במגוון צבעים ומעניקות תחושת נוחות וסתלבט.

 

מיקרופון קריוקי או טלסקופ לילדים

חג הפסח הוא חג בו קונים לילדים בגדים חדשים ומתחילים לחשוב מה יתאים כאפיקומן הן מבחינת התקציב והן מבחינת תחומי העניין של הילד/ה. אחת המתנות המקוריות לילדים בפסח הוא מיקרופון קריוקי אלחוטי עם רמקולים חזקים במיוחד. ילדים שאוהבים להופיע וקצת מתביישים לעשות זאת במקומות ציבוריים, יכולים להתאמן בחדר, לצבור ביטחון ולהופיע גם לחברים. לילדים סקרניים במיוחד ניתן לרכוש טלסקופ לצפייה בכוכבים. זוהי מתנה ייחודית המכילה חצובה מקצועית שניתן לחבר אותה למכשיר הנייד. היתרון בטלסקופ משוכלל הוא שיש בו פילטר באמצעותו ניתן גם להסתכל על השמש ביום ללא סכנה.

 

פסח

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו