3 משחקי רצפה שכדאי לשים בחצר בית הספר

לאחרונה יצא לכם לראות שילדי בית הספר שאתם מנהלים לא עושים יותר מידי במהלך ההפסקות? הם יושבים בצד ומדברים, אוכלים ומעבירים את הזמן מול הטלפונים הניידים שלהם? אם כך, הגיע הזמן שתדעו שעל ידי השקעה יחסית קטנה ניתן ליצור שינוי גדול.

תוהים במה מדובר? פשוט מאוד: שלבו משחקי רצפה ותראו שלא תצטערו!

 

משחק קלאסי שכולם אוהבים – קלאס צבעוני

כמובן שכאשר מדברים על משחקי רצפה עבודה עברית מדברים, לפני הכול, על קלאס. אם חשבתם לרגע שזה משחק שרק הבנות יכולות ליהנות ממנו, כדאי שתדעו שזה לא מדויק, כי בפועל אנחנו רואים שגם בנים אוהבים את המשחקים האלה. הם נהנים מאוד לקפוץ ולעמוד בכל האתרים, ואם יש משהו שמאפיין את המשחק הזה, זו התזוזה שהוא דורש. לכן, אם נמאס לכם לראות את הילדים יושבים בחוסר מעש, עם ציור של קלאס קלאסי יפה ומעוצב, יתרש השינוי שעליו אתם חולמים.

 

משחקים דמקה ושח

אתם רוצים שהילדים ישתמשו עוד יותר בייצר התחרותי שלהם? רוצים לראות אותם נהנים ממשחקים קלאסיים שכולם משחקים גם בבית, עם ההורים? אם כך, אין ספק שכאשר אתם מנסים לבחור את משחקי הרצפה הכי מתאימים שיש לבית הספר, כדאי יהיה לחשוב על דמקה ושח. מדובר על שני משחקים שגם דורשים מאתנו להפעיל את המחשבה, להשתפר ולפעול בהתאם לאסטרטגיות שונות. לכן חשוב מאוד לקחת בחשבון את האופציה הזאת כי אין ספק שיהיו הרבה מאוד ילדים בבית הספר שיתלהבו מעמדה כזאת.

 

משחקי קופסא על הרצפה

עוד רעיון מקסים שיוכל להתאים לכל בית ספר, זה לשלב משחקי רצפה שלמעשה כולנו מכירים כמשחקי קופסא. הדוגמה הכי קלאסית כאן היא כמובן המשחק הידוע סולמות ונחשים, כי מי מאתנו לא שיחק אותו בילדותו ונהנה ממנו מאוד? מדובר על משחקים מקסימים שיכולים להעביר את כל זמן ההפסקה בהנאה גדולה, אז למה לחשוב פעמיים?

 

כל היתרונות של משחקי רצפה לבית הספר

אם אתם עדיין מתלבטים האם כדאי לפנות אל חברה שצובעת מגרשי ספורט ולהזמין ממנה שירות של הכנת משחקי רצפה לבית הספר, כדאי שתכירו את היתרונות של האופציה הזאת. מעבר לכך שתוכלו לראות את הילדים בפעילות בזמן ההפסקה, אתם גם תיהנו מעיצוב מודרני ויפה. הצביעה נעשית בצורה כזאת שהיא מחזיקה מעמד, כמובן, גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים של גשם ושמש יוקדת, כך שהמשחקים הללו יחזיקו מעמד לאורך שנים. הם לא דורשים שום תחזוקה מיוחדת ולכן, אפילו אם הילדים ישתמשו בהם ללא הרף, הם ייראו כמו חדשים. העלות כאן מאוד נמוכה, כי מדובר על השקעה חד-פעמית שאח"כ תוכל לשמש את בית הספר לאורך שנים רבות. אין טעם לדחות את הדבר, הזמינו עוד היום את המומחים ותראו שהילדים מאוד יתלהבו מההפתעה שתכינו להם בחצר בית הספר.

 

משחק חשיבה

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו