4 פעילויות מגניבות שאפשר לעשות עם הילדים בקיץ

החופש הגדול הגיע ואיתו גם התכנונים לאן נוסעים השנה, איך מבלים בחופש, אלו פעילויות עוד לא עשינו וכן הלאה.

המאמר יציע 4 פעילויות מגניבות לילדים בקיץ.

 

1 – מנוי לגן החיות

בכל שנה ההורים דואגים למנוי משפחתי לבריכה כדי לנצל את הקיץ בצורה מיטבית ולגוון עם ים ופעילויות נוספות. אך לא כולם יודעים שניתן גם לעשות מנוי לגן החיות. למשל, הכניסה לגן החיות התנכי, לאקווריום ישראל בירושלים או לספארי ברמת גן באמצעות מנוי יכולה להוזיל את העלויות ולאפשר לכם לבקר בכל פעם בגן חיות אחר. לדוגמה, בגן החיות התנכי הילדים שלכם יוכלו להתוודע לבעלי חיים ייחודיים מתקופת המקרא כמו יחמור פרסי, ראם, צבי או יעל ניבי, להכיר בעלי חיים שנמצאים בסכנת הכחדה ולהשתתף בחוג שנתי ולא רק כפעילות בקיץ. פעילויות לילדים כאלו יעניקו לילדים שלכם ערך מוסף ולא רק משהו לעשות בקיץ כדי להעביר את הזמן.

 

2 – לבלות במשחקייה בגיל הצעיר

אומנם הקייטנות מסתיימות בחודש אוגוסט אך גם כאשר יש מסגרת צריך למצוא מקומות בילוי זולים כגון המשחקיות. זהו הפתרון האולטימטיבי לקיץ חם ולח. לצד המזגן תוכלו לשבת ברוגע אחה"צ ולאפשר לילדים שלכם לשחק בג'ימבורי, בריכת הכדורים, לטפס, לקפוץ ולהוציא מרץ. למשל, משחקיית ג'ונגל סיטי בקרית מוצקין מציעה מתחם ענק לילדים בכל גיל ללא תשלום להורים. בדומה, רשת פאנקי מאנקי בזכרון יעקב, ראשון לציון, אשקלון, אשדוד או באר שבע היא המקום לילדים עד גיל 14 לפרוק מתחים מג'ימבורי לתינוקות ועד לקירות טיפוס ומתקני נינג'ה.

 

3 – לשחק לייזר טאג

לייזר טאג היא פעילות אקשן לילדים שיוצאים מהמחשב ויכולים ל"הילחם" עם ילדים אחרים ועדיין לא לאבד ענין. בתוך מתחם מפותל כמו מבוך המטרה היא להסתתר ולפגוע ביריב באמצעות לייזר ולצבור כמה שיותר נקודות. זה הזמן לפתח מיומנויות אסטרטגיות, זריזות וחשיבה וביחד איתם לכבד את היריבים. פעילות מסוג זה מתאימה לגיל 7 ומעלה ויכולה להיות זולה יותר אם מתארגנים כקבוצה. ישנו מתחם לייזר טאג חדשני בבאר שבע או אפשרות להזמין את הפעילות לכל מקום אחר בארץ במידה ומתארגנת קבוצה או חוגגים יום הולדת.

 

4 – פעילות ימית מאתגרת

בין פארק מים לבין פארק שעשועים ניתן לבלות עם הילדים בפעילויות ימיות מאתגרות שיזרימו להם אדרנלין בדם ויותירו להם חוויות שלא ישכחו כל כך מהר. ניתן לבחור בין רפטינג, שייט בקייקים או אבובים בצפון, סקי מים או ברגוע יותר יוגה על סאפ לכל המשפחה במרכז ושייט בסירה או ביאכטה בזמן החופשה באילת. פעילויות מסוג זה לוקחות כשעתיים ומחייבות ליווי הורים ולכן מומלץ לרכוש כרטיס משפחתי או לחפש קופונים על מנת להוזיל את העלויות. לסיכום, נצלו את החופש הגדול והקיץ החם להתרעננות ולפעילויות מגניבות.

 

קוף

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו