גם זה יעבור: האם טיפול זוגי יכול להציל מפרידה?

לא מעט פעמים כאשר נמצאים בתוך זוגיות חושבים שריבים בתדירות גבוהה היא נורמלית. מאחר ומדובר בשני אנשים שהגיעו ממשפחות שונות, רקעים שונים ולפעמים גם ערכים שונים, אז איך אפשר לא לריב? אומנם לכל זוג יש בעיות וריבים, אך לא כל ריבים הם לגיטימיים ויש כאלה שאפילו מובילים לפרידה. לא מעט טיפול זוגי יכול להוות גם מעין החייאה לזוג אשר נקלע לקשיים ולא רוצה ״לפרק את החבילה״. אז מה הוא טיפול זוגי? והאם הוא יכול להציל זוגות מפרידה?

מה הוא טיפול זוגי

טיפול זוגי הוא טיפול נפשי שמיועד לזוגות, כשמו הוא. טיפול זוגי מתאים לזוגות דו מיניים, חד מיניים, גרושים, נשואים, ידועים בציבור, זוג חברים שטרם מסדו את הקשר שלכם בחתונה ולכל זוג שרוצה וצריך טיפול.

טיפול זוגי מועבר על ידי פסיכולוגית או פסיכולוג אשר התמחו בתחום הספציפי הזה בנוסף להתמחות אחרת ובסיסית שלהם. לרוב הטיפול עורך כ-45 דקות עד שעה במסגרת פרטית, או קופת החולים. אם אתם מעוניינים במסגרת פרטית, תוכלו לפנות אל מרכז אתרוג בחדרה שמציע מגוון טיפולים.

גם זה יעבור: האם טיפול זוגי יכול להציל מפרידה?

מה היתרונות שיש לטיפול זוגי

לטיפול זוגי יש לא מעט יתרונות גם אישיים וגם זוגיים. טיפול זוגי מאפשר להבין את הצד השני מבלי להיכנס לו למילים ולשמוע את דבריו בצורה שקופה ואמיתית. טיפול זוגי מאפשר גם לעלות סוגיות שמאוד קשה לדבר עליהם או לעלות אותם בחיי היום יום בבית.

בעזרת הטיפול ניתן לעצור את שגרת החיים העמוסה ולהתפנות לשיח בתוך הזוגיות. טיפול זוגי נכון ומיטבי גם יכול למנוע פרידה או גירושין של זוגות מסוימים, במקרה והפערים ביניהם ניתנים לגישור.

 

טיפול זוגי יכול להציל מערכת יחסים

בעזרת טיפול זוגי ניתן לגשר על פערים שנוצרים במערכות יחסים שלעיתים זוגות לבדם לא יכולים לגשר עליהם. טיפול זוגי עזר בעבר לזוגות רבים לצאת ממשברים קשים, חילוקי דעות, כעסים ועוד. לא מעט זוגות שכמעט נפרדו, התגרשו או רצו לעזוב את הבית הצליחו לשקם את המערכת יחסים שלהם בעזרת עבודה קשה יחד עם מטפל או מטפלת זוגי.

לכן, אם אתם חושבים שלזוגיות שלכם יש הרבה יתרונות, אך אתם מתקשים לנהל תקשורת בריאה ונכונה מול בן או בת הזוג שלכם, ייתכן ואתם צריכים לקבל טיפול זוגי ולנסות לגשר על הפערים שנוצרו במערכת היחסים שלכם ולצאת לדרך חדשה ובריאה יותר עם אהובכם.

 

לסיכום

לטיפול זוגי יש לא מעט יתרונות, ביניהם גישור על פערים בין בני זוג, בין אם מדובר על פערים שהיו מלכתחילה או שנוצרו עם הזמן בקשר. לא מעט זוגות מעידים על שיפור במערכת היחסים שלכם לאחר טיפול זוגי. טיפול זוגי נכון יכול להציל קשר זוגי מפרידה ויכול לעזור לשקם את הדרך בה זוגות מקשיבים אחד לשנייה, מדברים אחד עם השנייה בצורה גלויה, כנה ומכבדת.

טיפול זוגי

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו