איך למנוע משברים בזוגיות

משברים בחיי הזוגיות אינם פורצים בין ליל אלא מצטברים לאורך זמן רב עד שלבסוף הם מתפרצים. שעת הזהב לטפל בזוגיות איננה לאחר פרוץ המשבר, אלא דווקא כשהריחוק רק מתחיל. אל תחכו לפיצוץ, פנו עוד היום ד"ר אורית ארבל, יועצת זוגית ומדריכה לחיי זוגיות בריאים ומספקים יותר, כדי שגם אתם תצעדו יד ביד אל המחר. 

 

משברים בזוגיות

בטלנובלות שאנו כה אוהבים לצפות תמיד המשבר מגיע יום בהיר אחד, בת הזוג הקודמת חוזרת ומאיימת לכבוש את לב האהוב בשנית או שההורים המניפולטיביים של אחד מבני הזוג מתערבים בחייהם יותר מדי. אולם בחיים האמיתיים לא תמיד הכל כה דרמטי, לרוב משברים בזוגיות מתפרצים לאחר תקופה ארוכה של ריחוק, בדידות ופגיעות. הזמן הנכון לטפל בזוגיות היא עכשיו, בלי לחכות לפיצוץ.

משברים בזוגיות

ד"ר אורית ארבל

ד"ר אורית ארבל עוסקת בייעוץ וטיפול זוגי בשיטת 'מרתון הזוגיות הפרטי' כבר למעלה משני עשורים. השיטה ממקדת את הטיפול בגורמי המשבר ובאפשרויות הנתונות להחלצות ממנו במהירות רבה יותר מטיפול זוגי רגיל ובכך להשיג תוצאות מהר יותר למענכם ולמען ילדכם. לכן, אם אתם חשים ריחוק בזוגיות אל תחכו לפיצוץ, התייעצו עוד היום עם ד"ר אורית ארבל וחיזרו הביתה לחיים טובים, מספקים ומאושרים יותר.

 

כיצד למנוע משברים בזוגיות?

נהוג לומר שכל אדם הוא עולם ומלואו, כך שלמעשה זוגיות היא שני עולמות שהפכו לאחד. לעיתים לא קל בגן העדן הקטן שבניתם לעצמכם, וכל צד מושך לכיוון האינטרסים, החלומות והרצונות שלו ולא תמיד יש לנו את היכולת להתחשב גם ברצונות ובחלומות של הצד השני.

אבל גם במקרים כאלו אין צורך להרים ידיים, יש עוד הרבה מה לעשות כדי לתקן ולשקם ולהגיע לאיזון בחיי הזוגיות. להלן מספר עיצות וטיפים כיצד למנוע משבר בחיי הזוגיות:

  • תקשורת זוגית: 'למה לא סידרת?', 'אלף פעם אמרתי לך', 'אתה אף פעם לא מקשיב לי', כמה כולנו מכירים את הוויכוחים האינסופיים הללו אשר רק יוצרים עוד ועוד תסכול ומרירות בחיי הנישואין, אפשר ומומלץ ללמוד כיצד לנהל תקשורת מקרבת בזוגיות.
  • מחוות של אהבה: מתנות קטנות, הפתעות קטנות, מילה טובה, שבחים ומחמאות, כל הדברים הקטנים הללו הופכים את הזוגיות לעשירה יותר ונעימה יותר לשני בני הזוג.
  • ייעוץ זוגי מקצועי: כאשר הריחוק עדיין לא רב ומתעוררות בעיות מינוריות, זוהי שעת הזהב לטפל לפני שהמצב יחמיר. ייעוץ זוגי יכול לשפר רבות את מערכת היחסים הזוגית ולמנוע התדרדרות.

 

לסיכום

ד"ר אורית ארבל הינה יועצת ומטפלת זוגית בשיטת ה'מרתון הזוגי הפרטי' כבר למעלה משני עשורים. אל תחכו לפיצוץ, בואו לייעוץ זוגי עוד היום כדי לטפל בקשיים שלכם גם כשהם עדיין מינוריים כדי למנוע התדרדרות וללמוד כיצד להעשיר, לחזק ולטפח את הקשר הזוגי שלכם למענכם ולמען ילדיכם.

משברים בזוגיות

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו