באילו מקרים כדאי לכם להתקין מצלמה בבית

ביטחון במרחב הפרטי שלנו הפך גם הוא להיות דבר שאינו מובן מאליו בכלל.

בעיות אכיפה, פשיעה וגם סימון מוקדם ע"י פושעים כיעד לגניבה הפכו בתים רבים בישראל למטרות.

מצלמה בבית היא לא פתרון ההרתעה אך הוא כן פתרון האיתור והמניעה לטווח הארוך.

מסיבות רבות שאת החשובות מבניהן נביא במאמר זה, חשוב ואף רצוי להתקין מלמה בבית.

 

התנהלות עסקית מהבית

מצלמה בבית עוזרת לנו לשמור ולוודא מי מתעסק עם החפצים האישיים ביותר שלנו ובמקרים רבים גם משמשת כאמצעי הרתעה בפני העוברים ושבים בו כדי למנוע התעסקויות שכאלה. למשל, מנהל של גן אירועים במרכז יצטרך בוודאות יתנהל עם כסף מזומן ואולי אך יאחסן סכומי כסף מהעסק שמנהל עד שיפקידו בבנק. מצלמה ביתית עוזרת לנו לשים עין איפה שאנחנו לא יכולים.

 

לצרכני התרופות שלום

עד שלא רואים את זה קשה להאמין, אך לא הכל וורוד בעולם המטופלים עם מרשמים לתרופות חזקות במיוחד. מטופלים רבים שמקבלים תרופות עם מרכיב אופיודי ואפילו קנאביס רפואי, שימו לב – שווה לכם לברר לגבי התקנת מצלמות בבית. לעיתים, האנשים הקרובים ביותר אלינו העם אלו שיפגעו בנו. קיימים לא מעט מקרים שבהם דווקא החברים ניסו לקחת לעצמם, קצת, לא באופן מזיק מהתרופות מרשם של חבריהם. מצלמה בבית שומרת עלינו ומבטלת סיטואציות כמו אלו.

 

מועד לפורענות

אפשר להגיד דברים רבים על הדרום. אך אין בו גל פריצות. פריצה לבתים בדרום הארץ היא כבר תופעה קבועה. הדבר היחידי שאפשר לעשות הוא התקנה של מצלמה ביתית ומערכת אבטחה כדי להרתיע פורצים ומפגעים. במקרים רבים זה לא מונע מחדירה לפרטיות, וחס וחלילה גם פגיעה פיזית בנו, אך לפחות התיעוד יכול לעבור לרשויות החוק ולתת לפושע שם וצו מעצר.

 

כיסוי ביטוחי

עד לפני 15 שנים, כל אחד יכול לזייף פריצה ולהוציא כסף מחברת הביטוח שלו. ככל שהשנים עברו, חברות הביטוח דרשו יותר ויותר הוכחות לגבי אמינות הפריצה כולל דו"ח משטרתי. מצלמה ביתית יכולה להיות הכיסוי שלכם. תיעוד המעשה, זיהוי הפורצים ואפילו אפשר לבצע רישום של כל הפריטים שנגנבו.

 

שמירה על הקטנים

לא פעם ולא פעמיים פורסמה כתבה מזעזעת בחדשות על מטפלת ילדים מתעללת. כיום, גם אם נמצא את שומרת הילדים המוצלחת והאמינה ביותר עדיין נרצה ליצור ווידוא וליידע אותה שהיא תמיד נבחנת. מצלמה ביתי תקנה לכם כיסוי וקנה מידה, וכמובן תעזור לכם לשמור על החשוב מכל.

 

נא לצלם פה

מצלמה ביתית היא כלי ביטוחי. היא מייצרת הרתעה, מבצעת תיעוד ובמידת הצורך יכולה להיות הכלי הטוב ביותר לקבל פיצויים הולמים או לאתר פושעים. בסופו של דבר, בני משפחתינו, המרחב הפרטי שלנו והקניין שלנו הם החשובים ביותר שעליהם צריך לשמור.

 

מצלמה שלוש מאות שישים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו