משיקיעים בחברים הפרותיים – 3 מתקני גירוד שהחתול לא יעזוב!

בעלי חתולים מגלים לא פעם כי עליהם להשקיע בצעצועים ומתקני גירוד שישמשו את החיה הפרוותית שלהם. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק באופן מעמיק את מתקני הגירוד שמוצעים בשוק. כל זאת, כדי לאפשר לכם, קוראים יקרים, להכיר את 3 מתקני הגירוד הטובים ביותר, אלו שיעסיקו את החתול שלכם לזמן ממושך. הישארו אתנו ותגלו מהם המתקנים שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

מתקן הגירוד ה – 1 שאתם צריכים להכיר מקרוב: מתקן גירוד ענק

בחרנו להציג בפניכם תחילה את מתקן הגירוד הענק. מדובר במתקן שכשמו כן הוא – גדול מאוד. הוא מתאים למי שעונים על 2 הקריטריונים הבאים:

  • מי שיש לו חתול קל משקל
  • מי שיש לו מרחב בבית

שכן, המתקן מתאים לחתולים רזים יחסית שמסוגלים לקפוץ ממקום אחד לאחר. אם יש לכם חתול מפוטם שאוהב לנוח ולהתגרד באיזי ובנוחות, אתם תוכלו למצוא לו מתקן גירוד אחר שיוצע עבורכם בפסקה הבאה. אנו מזכירים לשים לב כי יש לכם מספיק מרחב בבית. שכן, המתקן תופס די הרבה מקום. היתרון המשמעותי של מתקן זה הינה העובדה שהחתול שלכם יכול להתעסק אתו לזמן ממושך.

 

מתקן הגירוד ה – 2 שאתם צריכים להכיר מקרוב: מתקן גירוד צילינדר לחתול

מתקן הגירוד השני מתאים לכל חתול באשר הוא. כך שאם יש לכם חתול רזה, שמן או בינוני – זה המתקן עבורו. המתקן מאפשר לחתול לשהות בתוכו ולהתגרד או סתם לעבור על ידו ולשלוף ציפורניים. ראוי לציין כי מדובר במתקן שלא ניתן להשיג בכל חנות. אנחנו ערכנו בירור בנושא וגילינו שבאתר הבא יש את המתקן במלאי מוגבל: https://petplanet.co.il. אם אתם מעוניינים בו, כדאי שתבצעו רכישה בהקדם, לפני שהוא ייעלם מן המדפים.

מתקן גירוד עם ערסל

מתקן הגירוד ה – 3 שאתם צריכים להכיר מקרוב: מתקן גירוד עם ערסל

המתקן השלישי כפי שאתם וודאי יכולים לראות מהכותרת, כולל גם ערסל. בדומה למתקן הראשון, גם כאן מדובר במתקן גדול מאוד שעשוי לתפוס מקום רב בבית. כך שאתם צריכים לבחון תחילה את הגודל שלו ולבחון אם יש לכם מקום עבורו בסלון או בחדר העבודה. לא יצא לנו לשוחח עם חתולים בנושא, אך אנו סבורים שאם יכולנו לשאול אותם לדעתם בנוגע למתקן זה, היינו מקבלים חוות דעת חיובית ביותר רק בגלל הערסל.

 

בחירה במתקן המתאים עבורכם

אם אינכם יודעים באיזה מתקן לבחור, כדאי שתדעו כי עליכם לשאול את עצמכם את השאלות המנחות הבאות:

  • האם החתול שלי קל משקל?
  • האם החתול שלי ירצה לשכב על ערסל?
  • האם יש לי מקום בבית?

לאחר שתענו עליהן, תוכלו לראות איזה מתקן גירוד מתאים עבורכם ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 מתקני הגירוד הטובים ביותר. כעת, יש בידיכם את המידע, כך שנותר לכם רק לבחור.

מתקן גירוד

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו