2 מצבות מיוחדות שכדאי שתכירו

ביקור קצר בבית הקברות הקרוב לביתכם יגלה לכם שיש מגוון רחב של מצבות שעשויות מחומרים שונים, צבעים שונים ומופיעות בעיצובים מגוונים. כדי להקל עליכם בבחירת המצבה לאדם האהוב שלכם, יצאנו לבדוק איזה מצבות מיוחדות אתם צריכים להכיר מקרוב וחזרנו עם מצבות מיוחדות מאוד. הישארו אתנו ותגלו מהן.

 

תכירו קודם כל את המומחים בעיצוב מצבות

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים אודות המצבות המיוחדות, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. הפעם, בחרנו לפנות אל מי שמכירים את התחום מקרוב. מדובר במי שבחרו במצבה מיוחדת מאוד עבור אדם קרוב שנפטר. הגענו אל אותם אנשים לאחר שביקרנו בבית קברות שנמצא בעיר מגורנו והצגנו את עצמנו. אמרנו שאנו כותבים מדריך בנושא כדי להעלות את המודעות לאפשרות בבחירה ייחודית ולא משעממת. לשמחתנו, כ – 28 אנשים סייעו לנו וסיפרו אודות המצבה המיוחדת שלהם. בסופו של דבר גילינו שיש 2 סוגי מצבות שהן הנפוצות ביותר ובחרנו להתמקד דווקא בהן.

 

מצבה מיוחדת מספר 1 שכדאי שתכירו – מצבה מסלע טבעי

תשכחו מהמצבות הבסיסיות שיוצעו לכם על ידי קבלן מצבות רגיל ומשעמם ותכירו את המצבה הייחודית שעשויה מסלע טבעי. תדמיינו רגע שמישהו פיסל בסלע את שם האדם הקרוב אליכם והפך אותו להיות חלק בלתי נפרד מהטבע. אנו חושבים שמדובר במצבה מיוחדת מאוד בעיקר בגלל שהיא מכניסה נופך אחר ונעים יותר לעין מאשר מצבות השיש הרגילות.

 

מצבה מיוחדת מספר 2 שכדאי שתכירו – מצבה מסלעי זכוכית ובזלת

במהלך כתיבת המדריך הנוכחי גילינו יש מגוון רחב של מצבות מיוחדות שמעוצבות על ידי מומחים לדבר. מצבה זו היא אחת מהן. מדובר במצבה שאי אפשר לפספס אותה. עיצוב הזכוכית הייחודי (שניתן לבחירה של צבע בהתאם לבקשתכם) מאפשר לזהות את המיקום שלה ממרחקים. היא מתאימה לאנשים מיוחדים שרצו להשאיר אחריהם זיכרון.

 

בחירה במצבה המתאימה ביותר

אם אתם בוחרים במצבה עבור אדם קרוב, כדאי שתדעו שמדובר בעניין שמצריך מחשבה. הרי המצבה צריכה להעביר מסר אודות אותו אדם. כך שאם מדובר למשל באמן, איש מיוחד ויצירתי – צריך להתאים לו מצבה שתשאיר את החותם שלו בעולם. כך שמצבה מיוחדת יכולה להתאים לו. כדי שתוכלו להתאים לנפטר את המצבה המתאימה ביותר, עליכם לשאול את השאלות הבאות:

  • מה הוא אהב לעשות בזמנו החופשי?
  • מה עניין אותו?
  • איזה חותם היה רוצה להשאיר בעולם לאחר מותו?

אלו שאלות שיכוונו אתכם אל עבר המצבה המתאימה ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהכיר לכם את 2 סוגי המצבות שכדאי שתכירו מקרוב. כעת, יש בידיכם את כל הפרטים בנושא. כך שנותר לכם רק לבחור את המצב המיוחדת המתאימה ביותר. אנו מאחלים לכם שתבצעו את הבחירה הנכונה ושלא תדעו עוד צער.

בית קברות

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו