אביזרים שישפרו לכם את חווית הנסיעה באופניים

מה יותר כיף מאשר יציאה החוצה עם האופניים, בין אם בקיץ או בחורף? רגע לפני שנדבר על אביזרי אופניים לחורף, בואו נדבר בכללי על אופניים.

אם עדיין לא הכנסתם את הגלגלים האלו לשגרת חייכם, אנחנו ממליצים בחום לאמץ את התחביב המועיל גופנית-נפשית הזה.

בואו נדבר על אביזרים, אופניים ומה שבין לבין.

אופניים זה ספורט שאמנם מעולה לבריאות הפיזית, אבל אנשים לעיתים שוכחים עד כמה זה מועיל גם נפשית-רגשית. מכירים את המונח "RUNNER'S HIGH"? המונח הזה מתייחס לכך שלאחר פעילויות ספורט, האדם חש תחושה של HIGH בעקבות הפרשה בגוף של חומרים כמו סרוטונין ודופמין. אלו בעצם חומרים שאחראיים על העונג אצל המתעמל. וכדי שהאופניים ירגישו לכם אפילו יותר כיף, הכנו לכם רשימה קצרה של אביזרים לאופניים שחובה להכיר.

 

  1. כיסוי (קירוי) לאופניים לחורף

מה יותר כיף מאשר לרכב על אופניים בחורף, כאשר האופניים מכוסים עם כיסוי אופניים לחורף? הברזנטים הקטנים האלו מהווים את ההבדל בין רכיבה כיפית לרכיבה רטובה. כשאתם יוצאים בחורף לרכב על האופניים שלכם, תדאגו לרכוש כיסוי אופניים שמתאים לגודל של האופניים שלכם. בדרך כלל הכיסויים האלו מיוצרים בגדלים אוניברסליים, אבל חשוב לבדוק בכל מקרה מראש.

 

  1. דיבורית BLUETOOTH לקסדת אופניים

אם מדברים על בטיחות והאפשרות להתרכז ברכיבה, מדברים על דיבורית BLUETOOTH לאופניים. הדיבוריות האלו יכולות להציל את החיים שלכם, לא פחות מכך. הדיבורית תאפשר לכם להתרכז ברכיבה, בין אם בשטח או בעיר. כפועל יוצא מכך, תוכלו גם לשפר את מיומנויות הרכיבה שלכם מבלי שאף אחד יפריע לכם. יש שיחה? תענו לה בקליק ותשכחו מלהחזיק את הטלפון. ישנם לא מעט אביזרים לאופניים מסוגים שונים, אבל זהו אחד החשובים שביניהם.

 

  1. ברקסים משופרים לאופניים מאלומיניום

אם אתם נוטים לרכב הרבה, יהיה כדאי לשפר את הבלמים של האופניים. אפשר לרכוש דיסק לאופניים 160MM מחוזק בעלות ממוצעת של כ-30 ₪, שזה מחיר שווה לכל כיס בהחלט. בעלות כה אטרקטיבית, תוכלו לשפר את ביצועי הבלימה שלכם באופן משמעותי.

 

  1. רגליות הרכבה לאופניים

אם אתם מרבים להרכיב חברים על האופניים, אתם ודאי מכירים את הבעיה של המיקום לרגליים של המורכב. בדרך כלל יהיה למורכב קשה למצוא את מקומו, אלא אם תרכיבו בקלות רגליות הרכבה. רגליות הרכבה לאופניים מאפשרות לרוכב לשבת בנוח מאחורה. כמו כן, כאשר הרוכב מרגיש בנוח ולא מתפתל, זה פחות מסכן אתכם. במילים אחרות, בטוח יותר לרכב כאשר הרוכב מרגיש בנוח. הוא לא יבצע כל מיני תנועות חדות ותנועות של אי נוחות שישפיעו על ביצועי הרכיבה שלכם.

 

  1. תיק נשיאה לאופניים

אם יש לכם אופניים חשמליים או רגילים, אתם ודאי תשמחו להשתמש בתיק נשיאה שניתן להכניס בו את הציוד שלכם. תרשו לעצמכם לרכב באופן חופשי וללא תיקים מסרבלים על הגב שלכם. אין ספק שזה ישפיע על מקצועיות הרכיבה.

 

טיול בשטח

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו