מעצבים את הבית? אל תשכחו את השירותים!

עיצוב הבית תופס מקום משמעותי בחיים שלנו, אך לא פעם אנשים מגלים מאוחר מידי שהם השקיעו מחשבה ומשאבים בעיצוב חללים מרכזיים כמו סלון ומטבח ואפילו חדרים, אך משום מה חדרי השירותים לא קיבלו את היחס הראוי.

אז אם אתם מעצבים את הבית, אל תשכחו את השירותים ועצבו גם אותו בנימה עכשווית ורצויה לכם. כי גם לחדר השירותים צריך להתייחס בכבוד הראוי כדי שהוא יהיה מעוצב ונעים לשימוש, כדי שתוכלו לתחזק אותו בקלות ולשמור על המקום נקי.

 

כל מה שקשור לעיצוב השירותים

בעיצוב השירותים חשוב להתייחס להיבטים שונים. זאת בגלל היות החלל הזה קטן מצד אחד, ומצד שני שימושי וחשוב עד מאוד בחיי היום יום שלנו בבית.

  • נראות ועיצוב – חדר השירותים צריך להיות נעים למראה, מזמין ומעוצב. יש כיום סגנונות עיצוב מגוונים, ואפשרויות מרובות לעיצוב חדר שירותים כמו שאתם אוהבים ורוצים שהוא יהיה.
  • נוחות – חדר שירותים צריך להיות נוח לשימוש. הנוחות מתבטאת בגודל, במיקום האסלה, בסוג מיכל ההדחה וכדומה.
  • ניקיון – חדר שירותים מחייב ניקיון מתמיד. אך כדי שהוא ישמור על עצמו נקי חשוב לעצב אותו באופן שמאפשר לתחזק אותו בנוחות מקסימלית. בין היתר נתייחס לסוג האסלה ולמבנה שלה ולאובייקטים נוספים שקיימים או לא קיימים בחדר.
  • אבזור – כדי שהשירותים אכן יהיה נעים ומאורגן חשוב לאבזר אותו בהתאם לשימוש בו. בין היתר חשוב להצטייד עם פחי אשפה לשירותים ואביזרים נוספים, כמו מעמד לניר וכדומה. פח אשפה לשירותים צריך להיות בגודל מתאים לפי ממדי החדר ובהתאם לפינה המיועדת לפח, ויחד עם זאת להיות נוח לשימוש ומאפשר.

 

התאמה אופטימלית של פחי אשפה

חשוב להבין כי פח אשפה ממלא תפקיד חשוב מאוד. זאת כי ככל שהפח נוח ושימושי יותר הוא מאפשר לשמור על הסדר ועל הארגון בשטח. זה כך גם לגבי פח אשפה למטבח וגם לגבי פח אשפה לשירותים. פח שמכיל כמות אשפה מתאימה, פח אשפה שקל לפתוח אותו כדי להכניס לתוכו פסולת הוא פח שמאפשר לנו לשמור על החדר נקי, ולמנוע מצב של פסולת שמושלכת לצד הפח במקום בתוכו…

 

מקום לכל דבר

כאשר יש מקום ברור ומוגדר לכל פריט, החדר נשמר מאורגן. גם בחדר השירותים כדאי שיהיה ברור איפה מונח הניר והיכן מניחים את מברשת הניקוי, מה מקום הפח והאם כדאי לשלב גם מוצרי נוי. כאשר החדר מאורגן כיאות הוא נראה נפלא וקל לשמור על הסדר שלו.

 

לסיכום

שירותים – חדר קטן ובעל תפקיד חשוב כל כך. גם בעיצוב שלו חשוב להשקיע ולשוות לו מראה נהדר ועכשווי. שילוב אלמנטים והתאמה בין הפריטים השונים בו ישלימו את המראה שלו ויהפכו את החדר הזה לנעים, נקי, מתוחזק ומשביע רצון!

שֵׁרוּתִים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו