מה מרוויחים מבדיקת ביטוחים?

בדיקת ביטוחים היא בדיקה מומלצת על ידי כל מומחה בתחום הביטוח. מי שרוצה לדעת על מה הוא מבוטח, חייב לבדוק אחת לתקופה מה קורה עם תיק הביטוח שלו. איך מבצעים בדיקה כזו ומהי הדרך היעילה ביותר לבצע אותה? ריכזנו לכם כאן מידע שיכול להועיל לכם. בהצלחה!

 

איתור ביטוחים כפולים

לא מעט אנשים משלמים על ביטוחים כפולים. על פי נתוני משרד האוצר מדובר ביותר מחמישים אחוז מציבור המבוטחים בישראל… כפל ביטוחי הוא מצב בו מבוטח מבוטח מספר פעמים באותו סוג ביטוח. הוא אמנם משלם פרמיה כפולה, אך את הפיצוי בעת תביעה, הוא לא יוכל לקבל הכפילות. ולכן, כפל ביטוחי מביא למבוטח רק הפסד. ניתן לאתר ביטוחים כפולים בבדיקת ביטוחים וכך לבטל את הכפילויות ולחסוך עלויות.

 

הרחבת היקף הביטוח

לכל פוליסת ביטוח תנאים אחרים משלה, על פי תקנון החברה המבטחת. לכל פוליסה יש החרגות, תקרות כיסוי ועוד. חשוב לבדוק שהכיסוי הביטוחי הניתן עונה לצרכים הקיימים. כל זמן שהביטוח לא מספק מענה  לצרכים שלכם, עליכם לבדוק אילו כיסויים חסרים כדי להרחיב את המעטפת הביטוחית.

בסופו של דבר, מעטפת ביטוחית רחבה חוסכת למבוטח כסף בזמן אמת. בדיקת ביטוחים פשוטה תגלה לכם אילו ביטוחים קיימים על שימכם וכך תוכלו לבדוק מה כל פוליסה כוללת והאם יש צורך בהרחבת ביטוחים מסוימים להגנה מושלמת.

 

ייעול התיק הביטוחי

בדיקת ביטוחים היא הזדמנות לעבור על כל ביטוח ולבדוק מה הצורך בו והאם הוא מצליח לתת מענה לצורך הקיים. ענף הביטוח מלא תחרות וכל חברת ביטוח מנסה לשווק את עצמה בצורה טובה יותר. לצורך כך חברות הביטוח מציעות תנאים ייחודיים להם. המרוויח הראשי מכך הוא דווקא המבוטח שיכול לערוך השוואה בין ביטוחים שונים ולמצוא ביטוח זול ומקיף יותר ממה שיש לו. את התיק הביטוחי ניתן לייעל מבחינת מחיר, תקופת אכשרה, כיסוי ביטוחי, גובה השתתפות עצמית נדרשת וכו'.

 

איך מבצעים בדיקה כזו?

באמצעות אתר הר הביטוח הממשלתי כל אחד יכול לבצע בדיקת ביטוחים. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר, להזין פרטים מזהים כמו בכל כניסה לאתר ממשלתי וכך, לאחר הכניסה לאזור האישי תוכלו לבחור לראות את כל הביטוחים המופיעים על שימכם. את רשימת הביטוחים תוכלו לייצא לדו"ח המכונה דו"ח הר הביטוח.

הדו"ח כולל מידע על הביטוחים הקיימים: מחיר, כתבי שירות נלווים, שם החברה המבטחת ועוד. כך שאם יש צורך בהעמקה בנתונים, יש צורך לפנות אל חברת הביטוח עצמה ולהמשיך מולה את הבירור.

 

בדיקת הביטוחים היעילה ביותר

מי שמעוניין לבצע בדיקת ביטוחים מקיפה פונה לסוכן הביטוח שיערוך עבורו את הבדיקה. על בדיקת הר הביטוח סוכן ביטוח לא יגבה ממכם תשלום והוא יכוון אתכם במה שנכון לעשות כדי לייעל את התיק הביטוחי.

בדיקת ביטוחים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו