לא רק ביטוח רפואי – הכירו את ביטוח הנסיעות למטיילים

כאשר נוסעים לחו"ל לטיול, הסיכון הנלווה הוא גדול הרבה יותר מסתם טיסה לשופינג. מקומות האטרקציה בחו"ל הם מגוונים, חלקם מאתגרים ומסכני חיים ומעטים הם אלו שיקחו את הסיכון של טיסה לחו"ל לטיול ללא רכישת ביטוח נסיעות למטיילים. ריכזנו לכם כאן את המידע בנושא. אם אתם מתכננים טיסה לטיול בעולם, אתם חייבים ביטוח כזה בשביל עצמכם.

 

מהו ביטוח נסיעות לחו"ל?

  • ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ביטוח הכולל מגוון גדול של כיסויים בהתאם לכיסויים שהמבוטח מעוניין לרכוש.
  • לרוב ביטוח נסיעות יכיל כיסוי של ביטוח רפואי לחו"ל המעניק כיסוי על מקרים רפואיים שונים המצריכים קבלת טיפול רפואי בחו"ל.
  • לצד הביטוח הרפואי ביטוח נסיעות יכיל גם ביטוח כבודה המבטח את המזוודות והחפצים היקרים מפני נזק או אובדן במהלך השהייה בחו"ל.
  • ניתן להרחיב את הביטוח ולהוסיף לו הרחבות שונות כמו ביטוח נסיעות למטיילים בעולם, ביטוח חילוץ ועוד.

ביטוח נסיעות למטיילים בעולם

מה ביטוח נסיעות למטיילים כולל?

דמיינו מבוטח שנקלע לסיטואציה לא נעימה והוא איבד את דרכו ביער עבות אי שם בחו"ל. כדי לצאת הוא צריך צוות חילוץ שעולה לא מעט כסף… לא מעט מטיילים נחשפים לוירוסים מסוכנים ברחבי העולם המצריכים מהם לקבל טיפול רפואי מיידי. לפעמים מדובר בהטסה לארץ לצורך קבלת טיפול הולם, כך שהעלויות במקרים כאלו עלולות לרושש את המטייל. חכם עיניו בראשו והיום כל אחד יודע שלא יוצאים לטיול בעולם מבלי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל למטיילים.

 

ביטוח ספורט אתגרי ליוצאים לחו"ל

אם אתם מתכננים טיסה לחופשה בה אתם מתכננים ליטול חלק בספורט אתגרי, אתם מודעים לסכנות הנלוות לספורט אתגרי וכדי לא להסתכן, חשוב שתוודאו שאתם מבוטחים בביטוח זה.

 

ביטוח זה יתאים לפעילויות:

  • אימוני לחימה כמו ג'ודו, טייקוואנדו, התאגרפות ועוד.
  • אימון רכיבה על אופניים במסלולי אקסטרים המלווים בסיכון גבוה.
  • הטסת כלי טיס פרטי מכל סוג שהוא.
  • ספורט במים – גלישה על המים, קיאקים, רכיבה על אופנוע ים ועוד.
  • ספורט באוויר – קפיצה ממקומות גבוהים, דהייה, מצנחים ועוד.
  • ספורט עם בעלי חיים – רכיבה אתגרית על סוסים, ספורט בסביבה מושלגת ועוד.

 

האם חייבים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל?

אף אחד לא מחייב אתכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. האחריות היא שלכם בלבד. מי שלא מעוניין להסתכן בעלויות רפואיות יקרות בארץ זרה, דואג לכך מראש ומבטח את עצמו בביטוח נסיעות מקיף. אם ניקח את העלויות הרפואיות בחו"ל לדוגמא, נגלה כי מדובר בהוצאות יקרות, נניח ולמטייל עלה החום והוא רוצה לקבל חוות דעת של רופא, עלות של ביקור רופא בחו"ל היא יקרה מידי.

ומה קורה כאשר מדובר בארוע רפואי המצריך אשפוז? העלויות עלולות להגיע למחיר דירה בארץ… איך משלמים מחיר כזה בצורה מיידית? לא לוקחים סיכון על הבריאות ורוכשים מראש ביטוח מספק.

ביטוח נסיעות למטיילים בעולם

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו