מהו הביטוח הכי שווה לנוסעים לטיפול קוסמטי בחו"ל?

תחום הטיפולים הקוסמטיים בישראל הוא מהמפותחים בעולם. יש בארץ המון רופאים מוכשרים מאוד בכל תחום האסתטיקה והניתוחים הפלסטיים. עם זאת, ישנם אנשים רבים שיוצאים לקבל טיפולים קוסמטיים בחו"ל, ובפרט בטורקיה. כמובן שרוב האנשים יחזרו לארץ אחרי הטיפול והכל יעבור ללא תקלות, אבל בעבור הסיכוי הקטן שתקרה תקלה, כדאי לחשוב על ביטוח עוד בטרם תצאו לחו"ל לטובת הטיפול הקוסמטי שאתם מתכננים.

 

איך בוחרים את חברת הביטוח?

שוק הביטוחים בישראל הולך ומתרחב ככל שעובר הזמן, כאשר עוד ועוד חברות ביטוח חדשות נכנסות לשוק ומציעות לנו, הצרכנים, פוליסות מסוגים שונים. הפוליסות נבדלות בין האחת לשנייה במחיר שלהן, ובמה הן כוללות בתוכן – ביטוח מפני מה בדיוק אתם תקבלו כאשר תרכשו פוליסה מסוימת.

כדי להתגבר על הבלבול ועל עודף המידע, כדאי מאוד להשוות בין הפוליסות השונות המוצעות בתחום הביטוח לנוסעים. לשמחתנו אפשר לפנות אל ביטוח נסיעות לטורקיה עם ביטוחו"ל ולקבל את כל המידע הנדרש לגבי סוגי הפוליסות השונות.

 

גיל הנוסעים

כאשר מדובר על טיפולים רפואיים באופן כללי, ועל טיפולים קוסמטיים וניתוחים פלסטיים בפרט, גיל המטופל הוא חשוב במיוחד מהרבה בחינות. לרוב כאשר יהיה מדובר על מטופל צעיר יחסית, לא יהיו לו מחלות רקע, וכך הסיכון שבפרוצדורה הרפואית יפחת משמעותית.

לעומת זאת, כאשר מדובר על אנשים מבוגרים שעוברים פרוצדורה רפואית מסויימת, יש סיכוי גדול למחלת רקע אצלם, מה שעלול להגדיל את הסיכון שבפרוצדורה הרפואית. על כן, גם מחיר פוליסת הביטוח בעבור הנוסעים לטיפול בחו"ל בכלל, ובטורקיה בפרט, יושפע פעמים רבות מגיל המטופל.

 

סוג הטיפול

כמו גיל המטופל, גם סוג הטיפול עתיד להשפיע על גובה מחיר הביטוח. כאשר מדובר על טיפולים פשוטים יחסית שכוללים לדוגמא מספר הזרקות קטן, מן הסתם הסיכון שבטיפול יהיה ברמה נמוכה יחסית. לכן גם גובה הביטוח שתשלמו לקראת הנסיעה לחו"ל לצורך מעבר הטיפול, יהיה נמוך יותר באופן יחסי.

אם לעומת זאת אתם טסים לחו"ל כדי לעבור טיפול קוסמטי מסובך יותר, כמו לדוגמא ניתוחים של השתלת סיליקון בחזה, מן הסתם גם המחיר יהיה גבוה הרבה יותר בהתאמה. חשוב לא לוותר על הביטוח גם כאשר המחיר גבוהה, כי אף אחד לא יכול להבטיח לכם במאה אחוזים שלא יגרם שום סוג של נזק בעקבות הטיפול הקוסמטי שתעברו, גם אם הוא טיפול קליל יחסית וגם אם הוא מסובך במיוחד.

 

כיסוי החמרה של מצב רפואי קיים

במידה ואתם מתכננים לטוס לחו"ל לצורך טיפול קוסמטי ויש לכם בעיה בריאותית מכל סוג שהוא, אתם צריכים ליידע את חברת הביטוח בכך. עליכם יהיה להרחיב את פוליסת הביטוח שלכם, כך שתכלול גם כיסוי עלויות במקרה של החמרה במצב הרפואי הקיים שלכם, וגם במקרה הריון.

ביטוח למטיילים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו