איך לחסוך בהוצאות על ביטוחים?

על פי נתוני משרד האוצר, מעל 80 אחוזים מהאוכלוסייה הישראלית משלמים על כפל ביטוחי ללא ידיעתם. אם נסכם את הסכומים המצטברים נוכל להגיע לסכומים גבוהים במיוחד. ניתן לחסוך בעלויות הביטוח באמצעות עריכת סדר בתיק הביטוחי. מה זה בכלל ואיך עושים את זה? על כך בדיוק ריכזנו לכם כאן מידע. מוזמנים להמשיך איתנו. 

 

איך עורכים סדר בתיק הביטוחי?

כדי לערוך סדר בתיק הביטוחי יש צורך בבדיקת כל הביטוחים הקיימים על שימכם, יש צורך לעבור סעיף סעיף ולבדוק האם אתם משלמים על ביטוחים כפולים, מיותרים או יקרים מידי. כך שורה אחר שורה צריכה להיבדק ובמקרה הצורך ניתן לצאת לעבודת שטח ולברר מול חברות הביטוח מה מחירי הביטוח הנכונים לתקופה הנוכחית, כך תוכלו לקבל אומדן על כדאיות החלפת ביטוחים קיימים.

כדי לייעל את התיק הביטוחי צריך ידע מקצועי והרבה זמן. אך מי שרוצה לקבל את התוצאה הטובה ביותר במינימום מאמץ, פונה לסוכנות ביטוח אמינה https://erenfeld-ins.co.il ומבקש לערוך סדר בתיק הביטוחי. כך העניינים מבוצעים על הצד הטוב ביותר.

 

למה לערוך סדר בתיק הביטוחי?

רבים מאיתנו רוכשים ביטוחים לתקופה ארוכה למרות שהחיים הם דינמיים ודברים משתנים. כאשר עורכים סדר בתיק הביטוחי, חוסכים לא מעט כסף בגין ביטוחים כפולים, מיותרים או יקרים מידי.

 

כפל ביטוחי

מבוטחים רבים משלמים פעמיים (או אפילו יותר) על אותו ביטוח. הבעיה היא שהם גם לא מקבלים פיצויים גבוהים יותר במקרה ביטוחי. מצב זה מכונה כפל ביטוחי והוא נפוץ בעיקר בביטוחי הבריאות השונים.

 

ביטוחים מיותרים

יש פעמים בהם מגלים בעריכת הסדר הביטוחי כי למבוטח יש ביטוחים שרכב בעבר למרות שהיום הוא לא צריך אותם. זה יכול להיות ביטוח רכב על רכב שנמכר, ביטוח דירה על דירה שכבר החליפה ידיים… חשוב לערוך סדר ביטוחי אחת לשנתיים וחצי לכל הפחות.

 

ביטוחים יקרים

ענף הביטוח מתפתח ללא הרף. חברות הביטוח מעוניינות למשוך אליהן כמה שיותר מבוטחים ולכן הן גם מציעות ביטוחים במחירים נמוכים יחסית. כך הן מצליחות לשווק את עצמן לשאר הביטוחים שיקרים דרכן.

צרכן טוב הוא צרכן שיודע לערוך השוואת מחירים ולבדוק היכן משתלם לו לרכוש כל דבר. חשוב לציין כי ישנן חברות ביטוח המציעות ביטוחים במחירים נמוכים יחסית, אך יחד עם זאת, הביטוחים גם לא מספקים לצרכים הקיימים. חשוב לבחון את הנתונים במבט כוללני ועדיפה התייעצות עם איש מקצוע מומחה בתחום.

 

לסיכום

באמצעות עריכת סדר בתיק הביטוחי ניתן להוזיל את מחיר הפרמיות החודשיות של הביטוח בעשרות שקלים לחודש. אין סיבה לשלם מחיר יקר על הביטוחים. כבר היום פנו אל סוכן הביטוח שלכם שיבדוק מה קורה עם הביטוחים שלכם. מעל חמישים אחוז ממי שבדק גילה שיש לו איך להוזיל את עלויות הביטוח.

הוצאות ביטוח

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו