מה ההבדל במחיר בין מונית גדולה לקטנה ומה יותר משתלם

יש מקרים שבהם הנהיגה מהווה עבורנו עול של ממש, ועל כן נעדיף להזמין מונית. במאמר הבא, נסביר מה ההבדל במחיר בין מונית גדולה לקטנה, מה יהיה יותר משתלם עבורכם ועבור אילו מטרות נרצה להזמין מונית קטנה, ומתי דווקא נצטרך מונית גדולה.

רבים מאיתנו נוטים לחשוב שמוניות זה עסק יקר. אולם, בימים של היום מחירי הדלק רק ממשיכים ועולים, לכן דווקא מונית יכולה להוות עבורנו פתרון טוב, יעיל ומהיר שמביא אותנו מנקודה א' לנקודה ב' בבטחה.

מתוך הצורך במונית, נולדות מספר שאלות מהותיות – אילו סוגי מוניות יש, מתי נצטרך מונית גדולה ומתי נוכל להסתפק במונית קטנה, והחשוב מכל – כמה זה בעצם יעלה לנו? כל התשובות במאמר הבא.

 

מה ההבדל בין מונית גדולה למונית קטנה?

התשובה לשאלה זו כמובן מתחילה בגודל של המונית ומספר המושבים בה. מונית קטנה היא רכב פרטי רגיל המונה חמישה מושבים סך הכול, כולל המושב של הנהג.

מספר המושבים במונית גדולה לעומת זאת, יכול לנוע בין שבעה מושבים ועד שישה עשר מושבים – כאן כבר מדובר ממש ברכב נסיעות שיכול לעזור לנו במקרים בהם נרצה לטייל כקבוצה, להגיע לנמל התעופה יחד ועוד.

לדוגמא, בעיר באר שבע שמונה באוכלוסייתה אחוז די גבוה של סטודנטים, נוכל לראות רבים מהם נעזרים ומזמינים מוניות גדולות באר שבע, שמסיעות אותן בין מסיבות הסטודנטים למינהן, כך הם יכולים להרשות לעצמם לבלות ולשתות במסיבה ולהגיע בבטחה הביתה.

 

מה ההבדל במחיר בין מונית קטנה למונית גדולה?

ובכן, כמובן שהמחיר במונית גדולה יהיה יקר יותר מהמחיר בנסיעה במונית גדולה, אך ההבדל לאו דווקא יהיה כל כך גדול כפי שאנו מתארים לעצמנו. יתרה מכך, ישנם מקרים שבהם דווקא מונית גדולה תהיה משתלמת הרבה יותר ממונית קטנה.

המחיר לנסיעה במונית גדולה לרוב יהיה קבוע, ויושפע מאורך הנסיעה, איכות כלי הרכב, ושעות האיסוף. המחיר במונית קטנה יכול להיות מושפע דווקא מכמות הנוסעים בנוסף לאורך הנסיעה, ולרוב המחיר יקבע על פי המונה.

אולם, במקרים בהם תצטרכו הסעה עבור מספר רב של אנשים, מחירה של המונית הגדולה יהיה משתלם יותר מהפתרון החלופי – שהוא להזמין מספר מוניות קטנות שיוכלו להסיע את הקבוצה כולה. בנוסף, לרוב נהגי מוניות הגדולות מציעים שירות כולל של המתנה במקום עד לסוף האירוע/מסיבה או שעת איסוף חזור קבועה מראש הכלולה במחיר שניתן.

לסיכום, במקרים בהם נרצה לטייל כקבוצה או משפחה, או במקרים בהם נרצה לבלות באירוע חגיגי ולהרשות לעצמנו גם ליהנות ממשקה או שניים, מוטב שנזמין מונית שתביא ותחזיר אותנו בבטחה, מה גם שמלאכת הנהיגה יכולה להיות קצת מעיקה לפעמים – כך נוכל ליהנות מהדרך ולבלות מהטיול לכל אורכו.

כביש

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו