מהן היכרויות דיסקרטיות ואיפה אפשר לעשות זאת?

 

הכרויות דיסקרטיות הן הכרויות שנערכות אמנם בסוד, זה נכון, אבל האמת היא שהסוד הזה לא תמיד נשמר מפני בני הזוג. בפועל, היכרויות אלו לעיתים מתרחשות בשיתוף בני הזוג, אך מבלי שידעו על כך אנשים אחרים, כגון בני זוג, בני משפחה, קולגות או חברים – המשיכו לקרוא.  

 

היכן מוצאים בימינו היכרות דיסקרטית?

היכרויות יכולות להיות למטרות שונות, בין אם למטרת יצירת קשר רומנטי, מיני או חברי, אך בד"כ ללא צורך להיכנס למערכת יחסים רגילה ומחייבת. בהקשר הזה של הדברים, הטיפ החשוב הוא למצוא פלטפורמה אשר מאפשרת לכם לממש את אחת מהמטרות שציינו לעיל. כל פלטפורמה עשויה להציע היכרויות למטרות שונות, כאשר חלק מהן אפילו מציעות את האפשרות של ספונסרים. בסופו של דבר, אפשר למצוא היכרות דיסקרטית בכל מקום, בין אם באמצעות שוגר דדי אתר או בסופר מרקט השכונתי. ככה או ככה, בואו נרחיב לגבי האופציות הקיימות בימינו, נתחיל עם אתרי האינטרנט כמובן.

רוֹמַנטִי

אתרים להיכרויות – מה חשוב לדעת?

כאשר אנשים בוחרים לחפש הכרויות דיסקרטי זו מילת המפתח. באתרי האינטרנט השונים. בראש ובראשונה, חלקם נמצאים במערכת יחסים קיימת ולא רוצים לפגוע בבן/בת הזוג שלהם, ולכן הם מעוניינים לשמור על הדיסקרטיות והפרטיות שלהם. זאת, בעוד כי אחרים מחפשים ריגושים או התנסויות חדשות מבלי להיקשר למישהו לאורך זמן. בתוך כך, ישנם גם כאלו שפשוט מעדיפים לשמור את חיי האהבה שלהם פרטיים.

כך או כך, אתרי אינטרנט מהווים את הפלטפורמה העיקרית והכי נפוצה עבור היכרויות. בעוד שרוב האתרים מאפשרים הרשמה תוך הסתרת פרטים אישיים מסגירים, אלו מהווים את האפשרות המומלצת על פי רוב.

 

קחו בחשבון מסיבות שונות להיכרויות

יש בימינו ליינים רבים ושונים של היכרויות מהסוג הדיסקרטי, כולל מסיבות של חילופי זוגות. זה אולי ישמע מעט משעשע, אבל ההמלצה שלנו היא לעשות איזשהו מחקר שוק, בדיוק כשם שהייתם עושים ברכישת כל מוצר או קבלת שירות. נסו לברר מי מארגן את ליין המסיבה, מי קהל היעד אשר נוטה להגיע למסיבות אלו, באילו אזורים בארץ המסיבות מתרחשות, כמה עולה הכניסה והאם חובה להגיע עם פרטנר וכן הלאה. בין אם אתם בוחרים במסיבה הזאת או האחרת, טיפ מאיתנו, הגדירו את מטרותיכם.

לפני שאתם מתחילים לחפש שותפים להיכרות, חשוב להגדיר מה אתם מחפשים. האם אתם מחפשים קשר רומנטי רציני, או סתם קשר קליל ומשוחרר? האם אתם מעוניינים בקשר מיני, או בקשר חברי? כאשר תענו לעצמכם על השאלות האלו, תוכלו למצוא את המקום הנכון למציאת פרטנר\ית.

 

לסיכום, כמה דגשים על זהירות והיכרויות דיסקרטיות

בסיכומו של דבר, אנחנו תמיד נמליץ להיות זהירים. היכרויות דיסקרטיות יכולות להיות מסוכנות, במיוחד בעידן של היום כאשר מאוד קל לייצר כל מיני פרופילים פיקטיביים ברחבי הרשת. לכן, חשוב לנקוט באמצעי הזהירות המתאימים כדי להגן על עצמכם מפני הונאה, פגיעה או אפילו חלילה אלימות מכל מיני סוגים. טיפ אחרון לסיום, לעולם אל תשתפו מידע אישי רגיש, כגון כתובת מגורים או מספר טלפון, בטח שלא עם אנשים שאתם לא מכירים.

היכרויות

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו