מהם השלבים של הדפסת תמונות אישיות על זכוכית

הליך של הדפסת תמונות על זכוכית יכול להיות מרתק אם צופים בו מהצד. אנחנו יודעים להגיד לכם שזו התחושה, פשוט בגלל שלקחנו בו חלק ממש לא מזמן. הגענו למפעל להדפסת תמונות על זכוכית כדי לאסוף הזמנה למשרד ומצאנו את עצמנו בוהים במכשירים המיוחדים שמעבירים בעדינות את הדפסי הזכוכית ממקום אחד לשני. כדי שגם אתם תוכלו לדעת במה כרוך ההליך, החלטנו לכתוב לעצמנו נקודות ולהרחיב אודותיהן במדריך מקיף בנושא.

רקע לכתיבת המדריך

כפי שכבר ידוע לכם, המדריך הנוכחי יוצא לאור ממש במקרה. לא תכננו לכתוב אותו עד אותם רגעים שבהם מצאנו את עצמנו מהופנטים אל מול המכונות המיוחדות. כשהתחלנו לכתוב את הנקודות למדריך, פנה אלינו עובד מפס הייצור ושאל מה אנחנו עושים. שיתפנו אותו ברצון שלנו וכמובן שלא התחלנו בכתיבה לפני שקיבלנו את האישור של מנהל המפעל. אז עכשיו, כשהצגנו בפניכם את כל הרקע הנוגע לכתיבת המדריך שמרגש אותנו מאוד, אפשר להתחיל ולציין בפניכם את השלבים שבאמצעותם ניתן להדפיס תמונות אישיות על זכוכית.

הדפסת תמונות אישיות על זכוכית – השלב ה – 1

בשלב הראשון נכנסת הזמנה למחשבים של המפעל ובה מופיעים הפרטים הבאים:

• גודל הזכוכית
  • עובי הזכוכית
  • ההדפס שצפוי להופיע על הזכוכית

המחשב שמתכונת לבצע הדפסות תמונות על זכוכית בקלות ובמהירות, מקבל את המידע ומעביר אותו הלאה, אל המכונה הבאה.

הדפסת תמונות אישיות על זכוכית – השלב ה -2

בשלב זה, המכונה שמחוברת למחשב מעבדת את המידע שהתקבל והיא בוחרת את הזכוכית בגודל ובעובי המתאים מתוך ההיצע שקיים בתוך קופסא ענקית. הזכוכית "נשלפת" מתוך הקופסא בעדינות על ידי מגש רחב והיא מועברת אל מתחם החריטה. במתחם זה, יש מחט עדינה שעובדת במהירות ומשרטטת את התמונה שהועברה להדפסה. אנחנו ראינו תמונות של זוגות מאוהבים, משפחות עם היקרים שלהם ואנשים שהצטלמו עם בעלי החיים האהובים עליהם. הרגעים שבהם המחט רצה על הזכוכית יכולים להפנט ולגרום לכם שלא להוריד את העיניים מהמכונה.

הדפסת תמונות אישיות על זכוכית – השלב ה – 3

בשלב זה התמונה על הזכוכית כבר מוכנה והיא מועברת בעדינות אל מדף ובו שאר העבודות מונחות אחת על השנייה. כאשר בין כל עבודה ועבודה יש פס קלקר עבה ששומר על התמונות מפני שבירה. התמונות מועברות אל נציג המכירות שמעדכן במערכת המשלוחים שהתמונה מוכנה והמערכת מעבירה את פרטי המשלוח יחד עם התמונה אל חברת השליחויות שתעביר לאחר כמה שעות או ימים את התמונה אל הלקוח המרוצה.

לסיום

עד כאן השלבים המרתקים של הדפסת תמונות אישיות על זכוכית. אנו מקווים שנהניתם מהמדריך כמעט כמו ההנאה שאנחנו הפקנו מלכתוב אותו. אם תרצו לראות את ההליך בעצמכם, ניתן לברר פרטים אל מול מפעל שכזה ולתאם סיור מודרך במקום.