כל מה שרציתם לשאול על התקנת חלונות אלומיניום

בבתים רבים ניתן למצוא כיום חלונות אלומיניום. כאשר ניגשים להתקין חלון, יש לשקול את היטב את היתרונות והחסרונות של כל סוג חלון. במאמר זה נסקור מהו חלון אלומיניום, מה יתרונותיו על פני המתחרים וכיצד ניתן להתקין אותו.

 

מהם חלונות אלומיניום

חלונות אלומיניום הם חלונות בהם המסגרת והמשקוף עשויים מאלומיניום. השם אלומיניום מגדיר את החומר ממנו עשויה המסגרת ולא את החלון עצמו, אשר עשוי מזכוכית. מסגרת האלומיניום מיוצרת מחיבור מספר פרופילי אלומיניום יחד ובניית המסגרת המלאה. פרופיל אלומיניום הינו מוט אלומיניום אשר עשוי בצורת מלבן, חלול בתוכו ובעל דפנות דקות.

 

היתרונות של חלונות אלומיניום

בבחירה בחלון אלומיניום לעומת חלון מהמתחרים העיקריים שלו, עץ ופלדה, טמונים יתרונות חשובים. האלמנט העיקרי לפיו נמדדת איכות חלון הינו העמידות שלו והיכולת שלו לשאת את משקל החלון לאורך זמן רב.

העץ אמנם חומר קל מאוד אך גם נפגם יותר מגשמים וקרינת שמש. לעומת זאת, הפלדה עמידה היטב לכל תנאי מזג האוויר אך עם זאת גם כבדה מאוד ותתקשה לשאת את משקלה לאורך זמן. בניגוד למתחרים, האלומיניום הוא גם עמיד בפני מזג האוויר וגם חומר קל ועל כן עדיף לשימוש.

 

סוגי פרופילים בחלונות אלומיניום

כאשר ניגשים לבחור חלון, חשוב מאוד לבחור את הפרופיל הרצוי לנו. ישנם מספר סוגי פרופילים שונים של אלומיניום ולכל אחד מאפיינים משלו. ישנו הפרופיל הבסיסי, בעל המראה הפונקציונלי, עבה, מגיע במרקם חלק וללא הוספת עידונים כלשהם.

כאשר מעוניינים בפרופילים יותר אסתטיים ומעוצבים, נבחר להשתמש בפרופילים בלגיים. פרופילים אלו דקים, מעודנים, עם מראה מעוגל ללא פינות חדות. הפרופילים הבלגיים ניתנים לרכישה במספר גוונים וגדלים המותאמים היטב למראה של חלונות מסוגים שונים.

 

כיצד מתקינים

התקנת חלון אלומיניום בצורה איכותית הכרחית לשמירה על תקינות החלון לאורך זמן. כאשר מתקינים חלון אלומיניום, יש להתאים את המסגרת והמשקוף העשויים מאלומיניום לזגוגית. חשוב להרכיב את חלקי החלון בצורה מהודקת וחזקה תוך ווידוא כי המסגרת שומרת על הזכוכית ואינה מאפשרת תנודות שלה.

 

שימוש באנשי מקצוע

מומלץ ואף רצוי להיעזר באנשי מקצוע לצורך הרכבת חלון אלומיניום. אנשי מקצוע ידעו לבצע את העבודה בצורה מקצועית ואיכותית וימנעו מכם התעסקות מיותרת ואת הסכנה בהתקנה לקויה. כיום ישנן מגוון רחב של חברות אשר פועלות בתחום ומספקות אנשי מקצוע אמינים שיבצעו עבורכם את ההתקנה.

חברה לדוגמא הינה חברת קליל אשר ידועה באיכותה ואמינותה. החברה תספק לכם מתקין מקצועי ומנוסה, 7 שנות אחריות וכן בודק מקצועי שייבחן את איכות העבודה ויאשר אותה.

 

לסיכום

במאמר זה סקרנו את חלון האלומיניום, יתרונותיו וכיצד מתקינים אותו. האלומיניום מספק לחלון עמידות גבוהה יותר ולאורך זמן. זכרו לבחור את הפרופיל המתאים עבורכם ולהיעזר באיש מקצוע מוסמך לביצוע ההתקנה.

חלונות

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו