כך תרימו אירוע חברה בלתי נשכח

בתור מנהלים של חברה, אחד האתגרים הכי גדולים שאיתם אתם צריכים להתמודד מידי פעם הוא הפקה של אירוע חברה לעובדים שלכם. באירוע חברה יש פרטים רבים שעליהם אנחנו צריכים לתת את הדעת, ורק ככה האירוע של החברה יוכל להיות מושלם. כדי שלא תשכחו אף אחד מהפרטים הללו, אנחנו כאן כדי לתת לכם אותם, ולהסביר לכם איך נכון להפיק את האירוע. 

 

מתנות מהאירוע

הדבר הראשון שעליו כדאי לחשוב קשור דווקא לסוף של האירוע. כדי שאירוע יהיה באמת בלתי נשכח, חשוב שהעובדים שלנו יצאו עם משהו מהאירוע, כאשר העדיפות היא כמובן למתנה איכותית. סמארט פרו מגוון מתנות לראש השנה לעובדים מאפשרים לכם להנות ממגוון רחב של מתנות לעובדים שלכם, כאלו שיזכירו להם היטב את האירוע. https://smartpro.co.il.

מתנות לעובדים

בחירת האוכל

עוד נקודה שצריך לחשוב עליה היא סוג האוכל שיהיה באירוע. בתור ישראלים, האוכל באירוע הוא תמיד החלק המרכזי, וכדי שהעובדים שלכם ייהנו באירוע עליכם לדאוג לאוכל איכותי שגם יתאים לסגנון של האירוע. עבור אירוע שנערך בשעות הבוקר אפשר לדאוג למזנון חלבי איכותי, שאותו העובדים שלכם יוכלו לאכול בעמידה. בשעות האחרות כבר כדאי לדאוג לאוכל סביב שולחנות.

 

איפה עושים את האירוע

למעשה, שאלת המיקום של האירוע היא השאלה הראשונה שעליה צריך לענות כאשר ניגשים להפקה שלו. באירוע חברה יש לנו בדרך כלל שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא להפיק את האירוע במקום העבודה, כאשר יש לאפשרות הזו יתרון בכך שמבחינה לוגיסטית היא הרבה יותר פשוטה. גם עבור חלק מהעובדים מדובר על האופציה המועדפת בדרך כלל.

מנגד, במקום העבודה הרגיל קצת קשה להתנתק מהשגרה היומיומית, ולכן אולי כדאי לחשוב על מקום אחר לערוך בו את האירוע. מקום אחר יעזור לכם לייצר אווירה אחרת, ויאפשר לעובדים שלכם קצת להיות מחוץ לסדר היום הרגיל. כדאי לבחור מקום שהנסיעה אליו לא ארוכה כדי לא לבזבז את הזמן של האירוע רק על ההגעה למקום שלו.

מתנות לעובדים

ייעוץ מקצועי

אם אתם מרגישים שההפקה של האירוע לוקחת לכם יותר מידי זמן, נסו לחשוב על ייעוץ מקצועי של מפיק אירועים. הפקה של אירוע היא דבר מאתגר, וכפי שהבנתם לא קל לדאוג שהאירוע יהיה באמת בלתי נשכח. ייעוץ מקצועי לא רק יעזור לכם להגשים את המטרה הזו, אלא גם יוריד מראש שלכם את האתגרים הרבים שכרוכים בהפקה של אירוע מהסוג הזה.

 

לסיכום

הפקת אירוע חברה דורשת מכם בתור מנהלים הקפדה על מספר פרטים. כדי שהעובדים שלכם לא ישכחו את האירוע, נסו לדאוג למתנה איכותית שתזכיר להם את האירוע גם זמן רב אחרי שהוא יגמר. בנוסף, הקפידו על אוכל איכותי וכמובן מיקום טוב לאירוע, כזה שיאפשר לעובדים שלכם להתנתק קצת מהשגרה הלוחצת. כדאי גם להתייעץ עם איש מקצוע לגבי ההפקה עצמה.

אירוע חברה בלתי נשכח

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו