5 יתרונות בהדפסת תמונות על זכוכית

בשנים האחרונות תחום הדפסת תמונות על גבי זכוכית מתפתח ונוסק בקצב מסחרר ולא בכדי.

התוצאות המרשימות והיפות מדברות בעד עצמן.

לא לחינם יותר ויותר מעצבים ואדריכלים מאמצים לחיקם את הטרנד, שהפך במהרה לדבר הבא בעולם עיצוב והלבשת הבית.

תמונות זכוכית כשמן הן: תמונות המודפסות ישירות על גבי הזכוכית. הדפסות על זכוכית נעשות על ידי מכונות UV שיוצרו במיוחד על מנת לבצע מלאכה זו. בעזרת קרני לייזר UV עובר הדיו ייבוש מהיר ואינטנסיבי, כך שמתקבלות תמונות חדות, איכותיות וללא דופי.
לפני ההדפסה חשוב לנקות את התמונות מאבק, לכלוך ושומן ע"י אלכוהול ולמרוח אותן בפריימר, שתפקידו להצמיד בצורה מושלמת את ההדפסה אל הזכוכית ולמנוע התקלפויות ופגמים.

 

5 מהיתרונות הבולטים בהדפסת תמונות על גבי זכוכית שהופכים אותה לכה אהובה ופופולרית:

קלה לניקוי

לא צריך לדאוג יותר שהילדים ישאירו על התמונות טביעות אצבעות של ידיים שומניות או מצלחת אוכל שנשפכת. הדפסות על זכוכית קלות לניקוי באופן מיוחד, כל שנדרש הוא ניגוב מהיר של סמרטוט יבש או לח שבדרך כלל יוריד כל לכלוך או כתם לא רצוי שהגיע לתמונה. היתרון של הזכוכית שהיא איננה סופגת חומרים וכמו שהיא לא סופגת את הלכלוך כך גם היא לא סופגת את חומרי הניקוי במידה של כתמים קשים יותר.

 

צבע תמונה רווי ועז

בהדפסה על זכוכית ובמיוחד זכוכית שקופה, ישנו מעבר עוצמתי ומדויק  של הצבעים. הצבע הטבעי השקוף והנטרלי שלה מאפשר לצבעים להישאר בדיוק כמו שהם ושומר על החדות שלהם מבלי לימהול אותם. המראה המבריק של הזכוכית מבליט עוד יותר את התמונה, כך שתהיו בטוחים שהיא לא תהיה ניתנת להתעלמות.

 

עמידות

הדפסה על זכוכית הינה בעלת פוטנציאל להאריך שנים: היא איננה דוהה, לא רגישה לאור ושמש, איננה נשרטת בקלות ואינה רגישה למים ולרטיבות.

הזכוכית כאמור, קלה מאוד לניקוי ושומרת על צורתה. הדפסה על זכוכית מאפשרת לתמונה כושר הישרדותי רב שנים.

 

מרקם ייחודי ומרשים

הזכוכית הינה חומר חלק, בעל ברק עדין ויוקרתי.

הדפסה על זכוכית מוסיפה לקירות הבית מראה מודרני, מתוחכם ומעניין.

 

שימושים רבים ומגוונים

בשל היותה קלה לניקוי, ניתן לשלב במטבח תמונה בהדפסה על זכוכית וכך להנות שם מתמונה יפה ומרשימה, שתקשט לנו את החלל, מבלי לדאוג שיותז עליה קטשופ או קצת מהרוטב של הדג.

בשל היותה של הזכוכית עמידה למים ורטיבות, ניתן לקשט בתמונות מרהיבות את חדר האמבטיה שלנו ללא חשש. ניתן ליצור תמונת זכוכית מיוחדת למשרד,להכין מתנה לסבתא תמונה עם הנכדים, יכולה לשמש לחיפוי של קירות והסתרת פגמים ועוד שלל רעיונות ושימושים.

 

מגוון בלתי מוגבל של תמונות

ניתן להדפיס על זכוכית שלל דוגמאות לבחירתכם: צילומים, ציורים, כיתובים ולוגואים של החברה בה אתם עובדים ולהפוך כל רעיון שעולה בראשכם ללא פחות מיצירת מופת.

חלל מעוצב

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו