טיפים והמלצות להפקת החתונה המושלמת

מאורסים? איזו תקופה טרום חתונה מרגשת זו, החלומות על הכר בלילה, כולם עוסקים בחופה מבד דק מתנפנף, ברחבת ריקודים שטופה באורות מסנוורים ובשמלת כלה נוצצת, מעוניינים להפתיע? רוצים לעשות את הבלתי יאומן ולשבור את המתווה הבנאלי של אירועי החתונות שכבר טיפה

איבדו מטעמם? אנחנו כאן עם 4 טיפים שיהפכו את החתונה שלכם למושלמת ויגרמו ליום השיא בחייכם כבני זוג – שלא לצלול לתהום הנשייה.

 

היערכות מוקדמת = חתונה מושלמת

האם ביקרתם פעם באירוע חתונה מושלם, כזה שאותו חרטתם בזיכרונכם וקיוויתם שהחתונה שלכם תיראה בדיוק כמוהו? יש לנו מידע בשבילכם, אין בזה ניסים. חתונה מחולמת היא פונקציה של תכנון מקדים קפדני. כדי שתבואו ליום החתונה כשאתם רגועים, שלווים ושהכל יתנהל בצורה מיטבית, חשוב שתשקיעו בהכנה מפורטת. אז על מה כדאי לשים דגש?

 

התאימו את אולם החתונה לעונה הרלוונטית

מתחתנים בחורף או בקיץ? זה משנה מאוד! לחתונה חורפית חשוב שתבחרו באולם מחומם היטב בגוונים כהים יותר, במידה ומזג האוויר אינו קר מדי, תוכלו ליהנות מגן אירועים במקום פתוח בתוספת של פטריות חימום. דאגו לארוחה המשלבת בתוכה תבשילים חמים ומרקים.

לעומת זאת חתונה קיצית חשוב לערוך באולם ממוזג, כדי לאפשר רחבת ריקודים רעננה ולא קומץ של רוקדים מיוזעים, מותשים עד כלות נשמתם.

 

שבו לפגישה עם התקליטן

מוזיקה היא אחד הפרמטרים החשובים באווירת האירוע. שימי אוחיון איש ה-DJ של חברת קלאמוס, העוסק כבר 17 שנים במקצוע, עם רזומה עשיר של ניצוח על חתונות המונים ברחבי המרכז כולל תקלוט באירועים של סלבריטאים נודעים, נותן המלצה משלו: "אל תצאו לחתונה לפני שאתם יושבים עם תקליטן לחתונה לבחירה של המוזיקה המועדפת עליכם, זה מה שעושה את ההבדל בין סתם חתונה, לחתונה בסגנון אישי אינדיבידואלי".

 

הם באו מאילת – לא מגיעה להם מזכרת שווה?

האורחים שלכם באים לשמוח אתכם מכל קצוות הארץ, ממטולה, מנהרייה, מבאר שבע או ממצפה רמון. מגיע להם לחזור עם מתנה שווה והקדשה יפה שלכם כזוג הכוללת תודה עמוקה. תוכלו להעניק עציץ פרחים, שקית הפתעות או מחזיק מפתחות. תשומת הלב היא העיקר פה.

 

מצטלמים – תכננו פוזות לא שגרתיות

תוכלו לשדרג את בוק החתונה שלכם על ידי תכנון מוקדם של תנוחות מגניבות ליום החתונה, תוכלו להשתמש בתנוחות בנאליות, אולם אם אינכם מעוניינים באלבום זהה לזה של כל המתחתנים בשנה האחרונה, כשרק הפרצופים משתנים, חשוב שתבחרו בסצנות מעניינות, במקומות הזויים ובלוקיישנים חדשניים, חפשו רעיונות בגוגל והתייעצו עם הצלם שלכם – השמים הם הגבול.

 

חתונה מושלמת – איך נערכים אליה בצורה אופטימלית?

חברים, מתחתנים? אל תשכחו להיערך מספיק זמן מראש כדי לא לטבוע בביצת משימות טובענית, רגע לפני המועד המתוכנן. אל תשאירו מטלות לדקה התשעים, מגיע לכם ליהנות מחתונה רגועה עם אפס לחצים מיותרים.

 

תקליטן

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו