מהם היתרונות של רכב יד 2?

קניית רכב היא הוצאה כספית לא מבוטלת כלל, לכן ההחלטה בין רכישת רכב חדש מהחברה לבין רכב יד 2 היא מאוד משמעותית.

קניית רכב יד 2 יכול להיות יתרון מקניית רכב חדש מהחברה.

אפילו ישנה עדיפות לקניית רכב מיני על פני משפחתי, אז מה הם היתרונות של קניית רכב יד 2? ומה ההבדל בין מכונית מיני על פני מכונית משפחתית?

 

מה היתרונות לקניית רכב יד 2

אחד החסרונות הגדולים ביותר של קניית רכב חדש בחברה היא כאשר אנו רוכשים רכש חדש, מרגע שהרכב עולה על הכביש, הערך שלו יורד. כך שאומנם אנחנו נהנים מהריח של רכב חדש ואנחנו יודעים שאף אחד לא נסע עליו לפנינו, אך יכולנו לחסוך רבות בקניית רכב יד 2.

רכב יד 2 הוא זול בהרבה מקניית רכב חדש מחברה, והערך שלו נשחק הרבה פחות ממכונית חדשה. לאחר שתעשו בדיקה ברכב, תדעו במדויק איזה רכב רכשתם. מלבד זאת, ההיצע הוא ענקי ותוכלו לבחור ממגוון רחב של רכבים, מכל מיני סוגים, מכל הצבעים. בנוסף, ביטוח הרכב יהיה לכם זול יותר. הסיבה לכך היא מכיוון שגנבים מתפתים לגנוב יותר רכבים חדשים וזה החשש הגדול של הביטוח. כך למעשה המחיר עולה.

 

רכב משפחתי יד שניה או רכב מיני

רכב משפחתי 

במשך שנים רבות אנשים שאלו את עצמם האם לרכב שהם רוצים לקנות ״יש שוק״. התשובה היא בדרך כלל אינה ידוע, בטוח אם מדובר על דגם חדש לחלוטין. בעבר אנשים העדיפו לרכוש דגמים משפחתיים, בדרך כלל יפנים. אך לעומת זאת, כיום יש הרבה יותר אנשים המתעניינים בדגמים מיני למשל, קיה פיקנטו יד שניה והדגמים הם מתוצרת אסיה או אירופה. מכונית משפחתית, בעיקר אם מדובר על מכונית יד שניה שכבר נקנתה אלפי פעמים, תוכל לתת לכם מענה במקרה ויש לכם משפחה גדולה. במקרה של משפחה קטנה, העדיפות לבחור ברכבי המיני.

 

רכב מיני 

רכב מיני הוא אחד מדגמי הרכבים הנמכרים ביותר בשוק הישראלי. רכבי המיני בדרך כלל מתאימים לנסיעה בכבישי ישראל. הרכב מתאים בדרך כלל לאדם אחד, לבן זוג נוסף ואפילו לנוסע שלישי או תינוק. אחד מהדגמים הבולטים ביותר, הוא יד 2 קיה פיקנטו שעומדת בראש הטבלה למכונית עירונית. לקיה פיקנטו יש מראה צעיר ונחשק, לא צורך הרבה דלק, וגם בעל ביצועים טובים מאוד בכביש עירוני ובין עירוני. לעומת דגמי המיני, קיה פיקנטו יד שניה נחשבת מרווחת במיוחד ולא סתם היא כבשה את ראש הטבלה למכונית עירונית הנחשקת ביותר בישראל.

 

לסיכום

ישנם יתרונות רבים לקניית רכב יד 2. הוא פחות ״גניב״, הוא יותר זול, הירידת ערך שלא לא תהיה גבוהה ונוכל לדעת עד כמה הוא מבוקש. אם אתם מתלבטים בין בחירה לרכב מיני או רכב משפחתי, הבחירה שצריכה לעשות היא בעיקר בצרכים שלכם ובגודל המשפחה שאתם מסיעים ברכבם.

 

רכב שחור

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו