ארבע מתנות ייחודיות ליום הולדת

רעיונות למתנות אפשר למצוא בכל חנות, עיתון ואתר, אבל ההצעות שנציע כאן הן לא רגילות כאלה. לא נציע לכם לקנות את הספר שנמצא בראש רשימת המכירות, וגם לא מפות שולחן או סט עציצים עם עשבי תבלין. הדבר הייחודי במתנות שנציע כאן הוא העובדה שהמחשבה העיקרית בהן היא מקבל המתנה. חגיגת יום הולדת היא רק תירוץ לגרום הנאה, שמחה וסיפוק לאדם אהוב.

 

חוויה בלתי נשכחת

קשה לומר שכל אחד זוכר מי העניק לו מתנות שונות, לאורך חייו, אבל יש שני דברים שקל יותר לזכור, הראשון הוא ברכות ליום הולדת – כי מילים יכולות להיות בלתי נשכחות והשני הוא חוויות. מתנות שהן חוויות יכולות להיות חוויה משותפת עם מקבל המתנה כמו טיול בהפתעה או סדנת אמנות כמו ניפוח זכוכית או קדרות.

החוויה יכולה להיות רק עבור מקבל המתנה כמו מפגש מיוחד עם סופר אהוב או שחקן מוערך – העיקר שתהייה זו חוויה מרגשת ומהנה לחתן או לכלת יום ההולדת.

 

מתנה אישית

יש שיאמרו שכל מתנה היא מתנה אישית, אבל כוונתנו כאן למתנות שהושקעו בהן גם משאבים רגשיים ולא רק משאבי זמן וכסף. מתנה כזו יכולה להיות מפה אישית שמייצרת טיול בעקבות זיכרונות עבר, אלבום תמונות שנאספו לאורך השנים, אסופת מכתבים מאנשים אהובים או חוברת צביעה מותאמת אישית. כל מה שתבחרו לתת כאן, סביר להניח שהשילוב של המתנה האישית והאהבה הרבה שמובעת בה, יגרמו להתרגשות ולשמחה רבה.

מתנה

מתנה שימושית

יש המון סוגים של מתנות שימושיות. לכאורה, גם סט של מגש עם מלחיה ופלפליה הם מתנה שימושית משום שאפשר להשתמש בה. גם זה נכון, אבל אנחנו מתכוונים כאן למקרה שבו הצורך עכשווי ומשמעותי והמתנה מביעה אכפתיות, היכרות אינטימית ואהבה.

כך למשל אפשר להעניק כרטיס מתנה לחנות הנעליים שבחלונן מוצג הזוג שעליו הוא חולם כבר חצי שנה או מחשב נייד חדש עבור חברה שנאבקת במחשב מתיישן. כל מתנה שימושית כזו משמחת גם בעת קבלתה ואז שוב, בכל פעם שמשתמשים בה.

 

תרומה לצדקה

העולם מלא באנשים טובים שפועלים ללא לאות למטרות חשובות מאוד ולכל אחד מאיתנו יש תחום שנוגע לליבו במיוחד. עבור מי שמתעניין באופן מובהק בפעילות חברתית בתחום מסוים, מתנה נפלאה תוכל להיות מעטפה ובה אישור תרומה בשמו או בשמה לעמותה או לארגון שעוסקים בנושא.

עבור אוהבי בעלי החיים אפשר לתרום לעמותות שדואגות לכלבים נטושים, לבית החולים לחיות בר או לעמותות ספציפיות שדואגות לחיות הרחוב כמו חתולים, קיפודים או עטלפי פירות. מי שליבו נתון לנפגעי תאונות הדרכים ישמח ודאי לקבל עדות לתרומה לעמותת אור ירוק או לארגון שיקומי.

 

לסיכום

אומרים שהעיקר הכוונה אבל יש מקרים שבהם הכוונה משתקפת היטב במתנה הנבחרת ובמילים המברכות שצורפו לה, כי בסופו של דבר, כל אחד מאיתנו רוצה להרגיש מיוחד, בעיקר ביום ההולדת.

מתנות יום הולדת

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו