איך לבחור בושם לגבר שלך

ריח גוף הוא אחד הדברים המשפיעים במידה הרבה ביותר על כימיה פיזית בין בני זוג. לכן אחת המתנות שבני זוג אוהבים לרכוש זה לזה היא בשמים. לצד זה, בחירת בושם לבן הזוג היא לא משימה כה פשוטה כמו שניתן לחשוב: היצע הבשמים כיום הוא רחב מאוד בקשת מחירים רחבה והיכולת לקלוע לטעם של בן זוגך אינה מובנת מאליה כלל. אז כיצד תבחרי בושם לגבר יוקרתי? באנו לעזור

 

הגעה פיזית לחנות

לא משנה אם את מתכוונת לרכוש את הבושם אונליין או בחנות פיזית חשוב להגיע לחנות כדי לנסות מספר סוגי בשמים ולהשוות בניהם. בבחירת בושם אנחנו מסתמכים על החושים ובעיקר חוש הריח ולכן לא ניתן להתחמק מהחזקת הבושם ביד, התזתו והרחתו.

 

שימי לב להבדל בין שלוש שכבות הריח

כשבחורים בושם חשוב להכיר את המונחים המקצועיים. כך למשל, בשמים כוללים שלום שכבות ריח:

  • שכבת הריח העליונה והחזקה שהיא השכבה הדומיננטית ביותר לאחר שמתיזים את הבושם אך הולכת ונחלשת ככל שחולף זמן רב יותר מההתזה.
  • שכבת הריח הבינונית היא הריח שנשאר על הגוף בשעות לאחר ההתזה, לאחר ששכבת הריח העליונה מתפוגגת.
  • שכבה הריח התחתונה היא בסיס הבושם והארומה שלו.

בבחירת בושם חשוב לבחון את שלושת רמות הריח. כשתתיזי בושם על היד שלך את כנראה תריחי את שכבת הריח העליונה. כדי להגיע לשכבות הריח התחתונות יותר אפשר למשל לנגב את הבושם בטישו ולהריח את היד – כך תריחי את הניחוח האמיתי של הבושם בחלוף מספר שעות מההתזה.

 

הזמן המתאים להגיע לחנות

לא רבים יודעים, אך החושים שלנו מתחדדים בזמנים שונים של היום. במקרה של חוש הריח, הוא נחשב לחוש חד יותר בשעות הצהריים, ולכן אנחנו ממליצים להגיע בשעות אלו לחנות ולהריח את הבשמים.

 

כמה בשמים כדאי לנסות?

זהו אחד הלבטים המרכזיים: האם לכסות כמה שיותר בשמים, או לנסות מספר בשמים נמוך יחסית?

מניסיוננו, הרחה של כמות גבוהה של בשמים עלולה לבלבל אחרי זמן מה ולהקהות את חוש הריח כך שתתקשו להבדיל בין הבשמים. לכן רבים מעדיפים לצמצם אפשרויות עוד לפני ההרחה, ולהשוות בין 4-5 בשמים מועדפים.

 

לקלוע לטעם של בן הזוג

הדבר שאולי נראה מאתגר ביותר בבחירת בושם לבן הזוג היא הקליעה לטעמו. עם זאת, משימה זו פשוטה יותר כאשר זוכרים שניתן לחלק את הריחות למשפחות וכי גברים לא נוטים להחליף העדפות ריח באופן תדיר. לכולנו יש העדפה של ריחות מסוימים על פני אחרים, וכדי להבין מהו טעמו של בן הזוג שלך יש לבדוק מהם הריחות אליהם הוא מגיב טוב או שמחזיק או החזיק בעבר בושם בריח זה.

דוגמאות למשפחות ריחות: בושם אלדהידי המדגיש ניחוח רענן, בושם פירותי המדגיש ניחוח פירות מסוימים כגון אשכולית, תפוז ואבטיח וכן בושם ארומנטי המלווה בריח כפרי וטבעי.

בושם ממותג

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו