איך לבחור אופניים בטיחותיים לילדים

אתם בדרך לקנות לילדים שלכם אופניים חדשים? מזל טוב!

אם תכננתם לגשת לחנות אקראית ולקנות את זוג האופניים היפה ביותר שתראו שם, כדאי שתדעו שזה לא עובד כך.

קנייה של אופניים לילדים אינה עניין של מה בכך.

חשוב לבחור באופניים טובות ובטיחותיות ורק לאחר מכן, לבדוק את הפן העיצובי.

אל תדאגו, אנחנו לא נשאיר אתכם ככה סתם בלי מידע בנושא.

כתבנו במיוחד עבור מקרים שכאלו את המדריך לבחירת אופניים בטיחותיים לילדים, אז חכו רגע לפני שאתם יוצאים לחנות ותקראו את השורות הבאות בעיון רב.

 

  1. השלב הראשון – הגודל

אתם לא תיכנסו לחנות נעליים ותקנו לילדים שלכם את זוג נעליים אקראי שראיתם בחלון הראווה, נכון?

מאותה סיבה, אתם לא תקנו לילדים שלכם אופניים מבלי למדוד. כשאתם מגיעים אל החנות, חשוב למדוד את הגודל של האופניים ולראות שהוא מותאם לילד.

 

אל תרכשו אופניים קטנות מידי

שימו לב, אל תקנו אופניים קצת גדולות, אחרת אתם תיפלו בטעות שהורים רבים מבצעים (כי הם חושבים שכך האופניים יחזיקו מעמד לשנים ארוכות, עד שהילד יגדל).

 

אל תרכשו אופניים קטנות מידי

תרכשו את האופניים שמתאימות בדיוק לגודל של הילד ברגע הקנייה.
אם תאפשרו לילד שלכם לרכוב על אופניים קטנים, אתם תפגמו בהנאה שלו מהרכיבה עצמה ותגרמו לכך שיהיו לו קושי בדיווש. הדבר עשוי להגדיל את הסיכוי להיתכנות של פציעות ברכיים.

 

  1. תבדקו איך הילד נראה כשהוא רכוב על האופניים

הילד מצא אופניים שמותאמות בגודל שלו? מצוין, אבל זה לא מספיק בשביל להחליט באותו הרגע על קנייה של אופניים לילדים. יש עוד שלב אחד חשוב שאתם צריכים לעבור. כעת, אתם צריכים לבחון את הנקודות הבאות כדי לבדוק שהאופניים מתאימות לו ב-100%:

 

מרחק נוח

חשוב שתוודאו שיש מרחק נוח בין הכיסא – הדוושות והרצפה. כך תוכלו להיות בטוחים שהילד יכול לשלוט באופניים באופן מיטבי

 

הרגל לא צריכה לגעת ברצפה

טעות נפוצה בקרב אנשים רבים היא לחשוב שהרגל צריכה לגעת ברצפה כאשר יושבים על האופניים, אבל ההפך הוא הנכון. הרגל לא אמורה לגעת ברצפה

 

קיפול הרגליים

הסתכלו על הילד בזמן שהוא מדווש על האופניים. האם הרגליים שלו מתקפלות ביותר מ-90 מעלות בתנועה כלפי מעלה? אם לא, כדאי לבדוק אופניים אחרות מכיוון שהדבר עשוי לגרום לו לפציעות

הערה חשובה לסיום סעיף זה – אם אתם מתכננים לקנות אופניים דרך אתר אינטרנט, כדאי להגיע לחנות פיזית ולמדוד אותם, ורק לאחר מכן, לבצע את ההזמנה דרך האתר הנבחר.

 

לסיכום

עד כאן המדריך שלנו לבחירת אופניים בטיחותיים לילדים. כעת אתם יודעים מהי הדרך הנכונה והבטוחה לקנות אופניים לילדים שלכם, כך שאינכם צריכים יותר להתמהמה, פשוט צאו אל החנות ותרכשו אופניים חדשים.
תתחדשו!

 

כלי רכיבה

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו