איך יודעים אם אוגר חולה?

מוות מיותר של אוגר צעיר שאירע לפני כמה ימים בקרבתנו, גרם לנו להבין כי יש צורך בהעלאת המודעות בכל הנוגע למחלות בקרב אוגרים. אם יש לכם אוגר בבית, עליכם להקדיש את הדקות הבאות לקריאת המדריך הנוכחי שיאפשר לכם לדעת מה הם הסימנים של חולי בקרב אוגרים מסוגים שונים.

 

האוגר שלכם מראה סימני עייפות מוגזמים? כנראה שהוא חולה

הסימן הראשון שעשוי להופיע במקרה של חולי הוא סימני עייפות מוגזמים. אנחנו יודעים מה עובר לכם עכשיו בראש – "אבל האוגר שלי עייף רוב הזמן". אם כך, כדאי שתדעו שהאוגר שלכם צריך להיות עייף ולנוח בשעות היום. שכן, האוגר חי בעיקר בלילה. כך שעליכם לחשוד אם תראו שגם במהלך הלילה האוגר שלכם ממשיך לישון ולא קם כדי לרוץ על הגלגל שלו.

איך יודעים אם אוגר חולה?

האוגר שלכם לא אוכל ולא שותה? כנראה שהוא חולה

יש מקרים שבהם האוגר עשוי להיות פעיל, אך הוא לא ייגש אל קערת האוכל או אל מתקן המים לזמן מה. אם תראו שמדובר ביום – יומיים ללא אוכל, עליכם להבין שהוא חולה. נמליץ לכם לקרוא מאמרים נוספים בנושא שיאפשרו לכם להבין מה גורם לאוגר שלא לאכול ולשתות. שכן, לעיתים מדובר במצבים שניתן למנוע. היכנסו לקישור הבא ותגלו את כל האינפורמציה הדרושה לכם בעניין זה: https://hapina-shel-michal.co.il.

 

גיליתם שהאוגר חולה? גשו מהר לווטרינר!

אם שמתם לב שהסימנים שצוינו לעיל באו לידי ביטוי בקרב האוגר שלכם, עליכם לפנות בהקדם האפשרי אל ווטרינר לאוגרים (וכן, יש דבר כזה). אם טרם יצא לכם לפנות אל ווטרינר מוסמך, כדאי שתדעו שפנייה אל ווטרינר של כלבים וחתולים לא תסייע לכם. חשוב מאוד שתכירו בעובדה זו ותיישמו אותה, כדי שלא תבזבזו זמן.

איך יודעים אם אוגר חולה?

חשיבות הטיפול המהיר במקרה של חולי

אם קראתם בעיון את הפסקה שלעיל, אתם וודאי מבינים שיש חשיבות גבוהה בטיפול מהיר במקרה של חולי. אם נחשפתם לסימנים שעשויים להעיד על חולי, עליכם לפנות מיד אל ווטרינר ולא להמתין. פנייה מוקדמת עשויה למנוע מכם הליכים רפואיים מורכבים שבאים לידי ביטוי לא פעם בעקבות התדרדרות.

 

טיפים שיסייעו לאוגר שלכם לשמור על בריאות איתנה

היכרות עם טיפים בסיסיים יאפשרו לכם לשמור על האוגר בריא לאורך זמן. אנו ממליצים להעניק לו מידי יום פירות וירקות בכמויות קטנות (בהתאם להנחיות של ווטרינרים מוסמכים). שכן, מתן אוכל יבש אינו מספיק עבור האוגרים. בדומה אלינו, בני האדם, גם הם צריכים לקבל תוספות של וויטמינים ומינרליים חיוניים.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים איך אפשר לבדוק אם האוגר שלכם חולה. בשלב זה נותר לכם רק לשמור את המדריך הנוכחי בהישג יד ולהסתכל עליו במידה והאוגר מראה סימנים של עייפות מוגברת או אי התעניינות באוכל. נאחל לכם בהזדמנות זו שלא תמצאו את עצמכם מתמודדים עם חולי ושהאוגר שלכם יחיה עד 120.

איך יודעים אם אוגר חולה?

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו