איך בוחרים תאורה סולארית לגינה?

בחירה של תאורה סולארית לגינה צריכה להיעשות תוך היכרות מעמיקה עם התחום. שכן, מדובר בעניין שמצריך ידע בכל הנוגע לצבע התאורה, אופן ההצבה שלה בגינה ועוד. יצאנו לבדוק איך תוכלו לבחור את התאורה הסולארית שלכם על הצד הטוב ביותר וחזרנו עם כל הפרטים שאתם צריכים להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

תכירו את הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך הנכונה לבחירה של תאורה סולארית, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. כפי שציינו בפניכם קודם לכן, יצאנו לבדוק את הפרטים עבורכם. הבירור נערך אל מול גורמים שיודעים דבר או שניים בתאורה סולארית. שכן, מדובר במי שרכשו כזו ממש לאחרונה לגינה שלהם ויצאו מרוצים.

הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק שעוסקת בגינון וגידול צמחים. לשמחתנו, מעל ל – 300 גולשים ענו על הפוסט והסבירו לנו מהם הדגשים שלהם בכל הנוגע לבחירה של תאורה סולארית. כך שהתאפשר לנו בסופו של דבר, למצוא את כל הפרטים החשובים ולהרכיב מהם את המדריך. אנו מודים לכל מי שסייעו לנו. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות מבורכת.

 

איך בוחרים תאורה סולארית לגינה? הדרך של שמואל

שמואל הציג את עצמו כמכור לגינה שלו. לדבריו, הוא מטפח אותה מידי יום בכך שהוא מקדיש שעה לעידור, השקיה וטיפול כללי. הוא אומר שהתאורה הסולארית זה הבייבי שלו. לדבריו, בחירה נכונה של תאורה סולארית לגינה היא כזו שמתבצעת תוך היכרות עם הגינה שלכם.

הכוונה היא שאתם צריכים לבדוק תחילה אלו אזורים הם שטופי שמש ולבחור תאורה שמתאימה להם. שכן, אם תבחרו תאורה באופן אקראי, אתם עשויים לגלות שתציבו את התאורה היפה שלכם במקום לא מתאים. כך שהיא לא תעבוד בשעות הלילה.

 

איך בוחרים תאורה סולארית לגינה? הדרך של חן

חן אומרת שיש לה דרך ממש קלה לבחור תאורה סולארית – באמצעות התאמה לעיצוב הכללי של הגינה. אתם וודאי מבינים שהיא מכוונת לבחירה נכונה מבחינת העיצוב. כך שאם אתם רוצים טיפ חשוב, כדאי שתקשיבו לחן ותבחרו בתאורה בגוונים לבנים וצהובים עדינים. תימנעו משילובי צבעים שעשויים לגרום לגינה שלכם להיות יותר מידי צבעונית.

 

איך בוחרים תאורה סולארית לגינה? הדרך של דן

לפי דן, צריך לבחור תאורה סולארית לפי הצמחים הקיימים בגינה. כך שאם יש לכם אזורים שאתם רוצים להאיר מאוד בשעות הערב והלילה, עליכם לסמן אותם ולבחור תאורה שתתאים למקום הנבחר. כך תוכלו לבחור מספר פריטים שישמשו אתכם למקומות מדויקים ומחושבים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך בוחרים תאורה סולארית לגינה. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים בנושא, נותר לכם רק ליישם את הטיפים של אלו שסייעו לנו ולהיות בטוחים שבחרתם נכון.

תאורה סולארית לגינה

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו