איך בוחרים מתקן לייבוש כביסה?

שימוש במתקן לייבוש כביסה מהווה תחליף נהדר להפעלת מייבש הכביסה החשמלי. המתקן יעזור לכם לייבש במהירות את הכביסה הנקייה, ללא צורך בצריכת חשמל או הפעלת מכשיר חשמלי כלשהוא. המוצר נמצא כמעט בכל בית בישראל, והוא מוצר פרקטי ונוח ביותר לשימוש. ייבוש הכביסה באופן זה, מתאים במיוחד לבדים עדינים. זאת משום שהכנסתם למייבש הכביסה החשמלי עלולה לכווץ אותם, ואילו ייבוש באוויר הפתוח – לא יגרום לשום נזק.

 

מה צריך לבדוק כאשר רוכשים מתקן לייבוש כביסה?

מבחר מתקני הייבוש גדול במיוחד, ולכן עליכם להחליט באיזה מתקן אתם מעוניינים. קטן או גדול? קבוע או מתקפל? לבית או לגינה? נייד או נייח? לאחר שתענו על השאלות האלה, תוכלו להתמקד ולמצוא את המתקן המתאים ביותר עבורכם.

 

גודל של מתקן לייבוש כביסה

מתקן לייבוש כביסה סטנדרטי הוא בעל 20 מטר של שטח תלייה. מתקנים אלה הם בעלי כושר העמסת בגדים גבוה יחסית, והם מתאימים לשימוש של משפחה ממוצעת בישראל. אך, אם אתם זוג, אין לכם צורך במתקן כל כך גדול, ולכן תוכלו להסתפק במתקן קטן יחסית המכיל 8 מטר של שטח תלייה. כלומר, ראשית עליכם לבדוק מהו הצורך של בני הבית בייבוש הכביסה, ובהתאם לכך לבחור את גודל המתקן.

 

מתקן מתקפל

בבתים קטנים, מתקן קבוע וגדול לייבוש כביסה עלול להעמיס על הבית וליצור תחושה של חוסר סדר. לכן, במקרים כאלה ניתן לבחור איך בוחרים מתקן לייבוש כביסה לבית? לבית בעל אפשרות קיפול. מתקנים אלה ניתנים לקיפול מהיר ובכך הם יוצרים נוחות מקסימלית.

 

מתקן לייבוש כביסה בגינה

בבתים שיש בהם גינה או חצר, מומלץ לייבש את הכביסה באוויר הפתוח. כך היא תתייבש מהר יותר מאשר בתוך הבית. יש מבחר רחב של מתקני כביסה לגינה אשר מעניקים מרחב גדול לייבוש הכביסה. בנוסף, מומלץ לבחור במתקן מתקפל – כך שתוכלו לקפל אותו בצורה נוחה כאשר הוא לא בשימוש.

 

מתקן נייד

ישנם מתקני כביסה רבים בעלי גלגלים. מתקנים אלה מאופיינים ביכולת ניידות מרשימה. תוכלו להזיז את המתקן ממקום למקום ברחבי הבית, כך שתבחרו את המקום המתאים ביותר לייבוש הכביסה שלכם, בכל זמן נתון.

שימוש במתקן לייבוש כביסה – חסכון בחשמל

אחד היתרונות המרכזיים של קניית מתקן לייבוש כביסה הוא חסכון בחשמל. עלויות החשמל של מייבש כביסה חשמלי הם גבוהות מאוד, ולכן כדאי לחסוך אותן על ידי שימוש במתקנים לייבוש כביסה. כך תוכלו לחסוך בחשבון החשמל שלכם, ובנוסף לשמור על איכות הסביבה.

 

לסיכום

בחירה במתלה לייבוש כביסה היא בחירה מצוינת בעלת יתרונות כלכליים ואקולוגיים. ישנו מבחר רחב של מתלים לייבוש כביסה, כך שתוכלו לבחור את המתלה המתאים לכם ביותר. כלומר, ניתן למצוא מתלה מתאים גם לבתים קטנים ללא גינה, למשל מתלים הניתנים לקיפול מהיר.

בגדים תלוים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו