איך אפשר לשלב ציוד לכלבים בבית ועדיין שהוא יהיה מלא בסטייל?

כל מי שגידל בבית אי פעם כלב או חתול, יודע כמה הציוד שלהם לפעמים יכול להיות, במילים עדינות – לא אסתטי במיוחד. אך כמובן שלא נרצה להחסיר מהם מוצרים שהם צריכים, רק בכדי שהם ישתלבו עם האסתטיקה של הבית שלנו – אז מה עושים? במאמר זה נסביר לכם איך אפשר לשלב ציוד לכלבים בבית שלכם מבלי לאבד מהסטייל שלו.

 

בחרו בצבעים ניטרליים

נכון – הרוב המוחלט של ציוד ואביזרים עבור כלבים וחתולים מגיע בצבעים נועזים ועזים מאוד, מה שיכול להקשות עליכם ממש במשימה של לשלב את הציוד של הכלב בבית ועדיין לשמור על סטייל. לכן, ההמלצה שלנו היא לבחור בציוד ואביזרים לכלבים בצבעים נייטרלים יחיסת – כמו חום, לבן, אפור, בז׳ וכולי – שיתאימו כמעט לכל דבר ולא יהיו צעקניים מדי ויתפסו תשומת לב לא רצויה. תוכלו למצוא צעצועים לכלבים בצבעים עדינים ויפים שישתלבו עם הסגנון הקיים אצלכם בבית ללא בעיה ועדיין ימלאו את תפקידם בחיי הכלב שלכם.

אביזרים לכלבים וחתולים

הימנעו מהדפסים צעקניים

משום מה, מוצרים רבים לכלבים מגיעים בהדפסים צעקניים במיוחד – וגם אם חלקם חמודים או מרגישים לכם שמתימים לגור כלבים קטן, תזכרו שהגור הזה עוד יגדל ואולי לא יהיה צורך במיטה עם הדפס של דובים צבעוניים לנצח. לכן, כדאי לכם לבחור במוצרים ללא הדפסים צעקניים, אלא בעיצוב נעים ועדין, שישתלב עם שאר הבית שלכם ולא יבלוט מעל הריהוט שיש שלכם באופן צעקני מידי.

 

התאימו את גודל המוצרים השונים למרחב בית

אלא אם אתם מגדלים בבית דני ענק, אתם יכולים להרשות לעצמכם למדוד את גודל הכלב שלכם ולהתאים לו צציוד שיתאים בדיוק לגודל של הבית שלכם וגם לגודל שלו. הימנעו מלרכוש מיטות ענק או מתקני מים גרנדיוזים שהכלב שלכם גם ככה לא ישתמש בהם, כי הם יתפסו מקום בחלל שלכם וככל הנראה יגרעו מהיופי והסדר של הבית שלכם.

מוצרים לכלבים

בחרו באיכות, לא בכמות

כמו תחומים רבים בחיים, גם כשמדובר בציוד לכלבים שלנו, לפעמים עדיף לתעדף את האיכות שלהם על פני כמות. כשאתם רוכשים פחות צעצועים, אביזרים וציוד בכללי עבור הכלב שלכם, אתם יכולים להימנע מרכישות מיותרות ולהשאיר תקציב לציוד איכותי, שגם יראה טוב ויהיה אסתטי ונעים לעין – כי בסופו של יום הציוד שלהם מפוזר בכל הבית שלכם וכדאי שהוא יתאים לאווירה שיצרתם בבית.

 

שמרו על סדר

הדרך הכי טובה לשלב את הציוד של הכלב שלכם בבית הוא לשמור על סדר ולארגן את רובו באזור אחד, כך שהציוד שלו לא ישתלט על הבית שלכם ויגרום לו להרגיש מבולגן וכאוטי. רכשו ארגוניות או סלים בהם תאחסנו את הציוד בכדי שתוכלו ליהנות מבית מסודר ונעים.

 

לסיכום

בכדי לוודא כי הציוד של הכלב שלכם מתאים לסטייל של הבית ולא גורם לו להיראות כאוטי, בחרו המוצרים בצבעים ניטרליים, ללא הדפסים צעקניים, בגודל המתאים שמרו עליהם בסדר וארגון שיהפכו את הבית לנעים ומלא בסטייל.

ציוד לכלבים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו