איזה סוג תאורה נחשבת מומלצת לאירועים?

יש מגוון רחב של גופי תאורה שמתאימים למצבים שנים. עובדה זו ידועה למי מכם שקראו את המדריכים הקודמים שלנו שעסקו בהתאמת התאורה לבית. הפעם, יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק בהקשר של אירועים וחזרנו עם סוגי התאורה המומלצים ביותר שמתאימים לאירועים שונים. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתבחרו נכון.

 

תכירו את 3 סוגי התאורה שמתאימים לאירועים

חשוב שתדעו תחילה כי ישנם שלושה סוגי תאורה שמשמשים כיום לאירועים מסוגים שונים, למשל:

  • אירועי הופעות מסוגים שונים (הופעות מוזיקליות, הופעות סטנדאפ וכו')
  • אירועים משפחתיים (בר מצווה, בת מצווה, ברית וכו')
  • אירועים מטעם חברות ועוד

שלושת הסוגים הללו משמשים לצרכים שונים ואלו שמותיהם: תאורת שטיפה, תאורת במה ותאורה עיצובית. בשורות הבאות נאפשר לכם להכיר בהם מקרוב.

תאורה לאירועים

סוג התאורה ה – 1 לאירועים: תאורת שטיפה

בחרנו להציג בפניכם את תאורת השטיפה תחילה. שכן, זו תאורה חיונית ביותר שמשמשת למצבים שבהם אין תאורה מספקת. תאורה זו חיונית, מכיוון שהיא מאפשרת לאורחים לראות את המקום על הצד הטוב ביותר. מי שמחפשים תאורה לאירועים, צריכים לבחור בתאורה מסוג זה, כדי לאפשר לאורחים לראות את מתחם האוכל, מתחם הישיבה וגם כדי לאפשר גישה בטוחה אל האירוע ומחוצה לו.

 

סוג התאורה ה – 2 לאירועים: תאורת במה

תאורת הבמה, כשמה כן היא. זו תאורה שמאפשרת להאיר את הבמה, כדי שהצופים במקום יוכלו לראות מה מתרחש עליה. חשוב לבחור בתאורה איכותית במיוחד, שתאפשר גם לאנשים שצופים ממרחק רב, לראות את ההופעה. ראוי לציין כי יש מגוון רחב של עמודי תאורה שמתאימים לבמות. ההמלצה שלנו היא לבחור בתאורה שכוללת נורות לד חזקות.

רגע לפני שנציג בפניכם את סוג התאורה השלישי והאחרון, נמליץ לכם לפנות אל חברת ביט – הגברה ותאורה שכתובתה היסוד 7 בתל אביב. שכן, זו מספקת את התאורה האיכותית ביותר לבמות ולאירועים בכלל.

תאורת במה

סוג התאורה ה – 3 לאירועים: תאורה עיצובית

התאורה העיצובית היא זו שאתם חושבים עליה ברגע שאתם מדמיינים את האירוע שלכם. התפקיד העיקרי שלה הוא ליצור אווירה של אירוע מיוחד (וגם להאיר את השטח, כדי שניתן יהיה לראות את כל האזור באופן מיטבי). אם לא שמתם לב לעניין עד היום, נגלה לכם שסוג התאורה הנבחר לאירוע משפיע על החוויה של האורחים.

הבחירה שלכם בסוג, בצבע או בעוצמה של התאורה צפויים להשפיע לטוב או לרע על באי המקום. כך שחשוב מאוד לבצע בחירה שקולה שתאפשר לאורחים שלכם ליהנות מאווירה ותאורה נעימה שלא מציקה בעיניים.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את 3 סוגי התאורה שנחשבים כמומלצים ביותר לאירועים. בשלב זה אתם מכירים בכל הסוגים הללו באופן מעמיק, כך שנותר לכם רק לבחור בכל אחד מהם וליהנות מאירוע מואר ונעים במיוחד.

תאורה לאירועים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו