אוהבים בעלי חיים? האתר הזה לגמרי בשבילכם!

פורטל פטנט הינו האתר המקיף והגדול ביותר בארץ לכל המידע הדרוש לכם כמגדלי בעלי חיים. באתר תוכלו למצוא אינקדס וטרינרים, מאלפי כלבים, חנויות לממכר מזון לבעלי חיים, פורומים להתייעצות אונליין עם וטרינרים מומחים, מאמרים מרתקים ועוד.

 

פורטל פטנט

petnet הוקם במטרה לאגד תחת קורת גג אחת את כל המידע הדרוש לכם כמגדלי בעלי חיים מכל סוג, כלבים, חתולים, תוכים או חיות אקזוטיות. באתר תוכלו למצוא וטרינרים, חניות לממכר מזון לבעלי חיים, מאלפי כלבים, מספרות לבעלי חיים ועוד נותני שירותים נוספים לכל מטרה.

תוכלו להתייעץ בפורום המומחים לכל שאלה, להסתייע במוקד חיות אבודות ולקבל מידע רב במאמרים מקצועיים רבים בכל הנושאים החמים ביותר בנושא גידול בעלי חיים כגון חינוך ואילוף, תזונה ובריאות ועוד.

אוהבים בעלי חיים? האתר הזה לגמרי בשבילכם!

כיצד האתר יכול להועיל לי?

כל מגדל בעלי חיים מכיר את זה, בעל החיים האהוב לפתע חש ברע או מראה סימנים מדאיגים. באתר פטנט תוכלו להתייעץ אונליין עם וטרינרים מומחים שיעניקו לכם ייעוץ ראשוני. בפורום ישנם גם מאלפי כלבים הממתינים לשאלות שלכם בנושא חינוך ואילוף ואנשי מקצוע נוספים שישמחו לעזור.

המזון לכלבים התייקר ואתם מחפשים חנות זולה יותר? באתר תוכלו למצוא שפע של חנויות, מבצעים והטבות של מוצרי מזון בריאים ומזינים מבלי לקרוע את הכיס. בנוסף, תוכלו לקבל מידע שימושי רב אודות גידול כל חיות הבית.

 

למי זה מתאים?

האתר פונה לכל אוהבי בעלי החיים, למגדלים המנוסים ולמגדלים המתחילים. האתר נוח לשימוש ומכיל מידע רב אשר נכתב על ידי אנשי מקצוע המומחים לתחומם. באמצעות ביקור באתר תוכלו לחסוך זמן ומאמצים בחיפוש אחרי אנשי מקצוע מומלצים, חנויות לממכר מזון לחיות, וטרינרים ונותני שירותים אחרים. פשוט להכנס, להקליק ולמצוא את כל מה שאתם צריכים.

אוהבים בעלי חיים? האתר הזה לגמרי בשבילכם!

הנכם בעלי עסק הקשור לבעלי חיים? הצטרפו אלינו!

אם הנכם אנשי מקצוע העוסקים בתחום בעלי החיים כגון ספריות וספרי כלבים וחתולים, ספקי מזון בעלי חיים, מאלפים ומאמנים, יועצים ונותני שירותים שונים או מעוניינים לקנות או למכור בעלי חיים. האתר מספק פלטפורמה נעימה לעין וחשיפה לציבור רחב של מתעניינים. על מנת לקבל מידע נוסף פנו לאתר פטנט והתחילו לפרסם את עצמכם כבר היום.

 

האמנה של פטנט

אתר פטנט נולד במטרה לקדם קודם כל את בעלי החיים. האתר שמח לשתף פעולה עם אנשי מקצוע, עמותות וארגונים שבראש מענייניהם נמצאת רווחת בעלי החיים. האתר מקדם את תרבות גידול בעלי החיים תוך שמירה על בטחונם, בריאותם ואיכות חייהם.

 

לסיכום

אתר פטנט הינו פורטל בעלי החיים המקיף והגדול בישראל. האתר מכיל אינדקס וטרינרים, מאלפים, מספרות, מזון בעלי חיים ונותני שירותים רבים. באתר יש פורום מומחים לכל שאלה או בקשה וכמו כן גם מוקד לחיות אבודות.

אוהבים בעלי חיים? האתר הזה לגמרי בשבילכם!

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו