5 טעויות נפוצות שקוראות לגנב

אחד הדברים החשובים לכולנו הוא הביטחון האישי שלנו והידיעה שהבית הוא המבצר שלנו אליו אף אחד לא יכול להיכנס בלי רשות.

כולנו מעוניינים לשמור על הבית ככל הניתן, אך פעמים רבות טעויות ושיקול דעת מוטעה מצידנו מקל מאוד על גנבים ופורצים להיכנס אלינו הביתה.

חשוב לזכור כי פורצים מיומנים בזיהוי טעויות שכאלו וממהרים לנצל אותן לטובתם.

מהן הטעויות הנפוצות שמעודדות גנבים לפרוץ לבתים וכיצד ניתן למנוע אותן?

 

טעויות נפוצות באבטחת הבית

  1. פתחים לא נעולים לבית

לנעול את דלת הבית זה אובייס, אבל בבתים רבים ישנם פתחים נוספים שחובה לוודא שנעולים בטרם אנחנו יוצאים מהבית. בין אם מדובר בדלת אחורית, שער לגינה, חלון גדול בסלון, דלת המוסך או כל פתח אחר של הבית – חובה לוודא שהם נעולים. הדבר חשוב מאוד משתי סיבות: הראשונה היא כמובן כדי להקשות ככל הניתן על גנב להיכנס, והסיבה השנייה היא מטעמי ביטוח, שכן חבילות ביטוח מסוימות לא מכסות מקרים בהם לא ננקטו כל האמצעים הזמינים למניעת הפריצה.

 

  1. עצמים שמקלים על גנבים לטפס ולהיכנס

לפעמים גנבים משתמשים בעצמים שונים כדי לטפס ולהיכנס לקומות גבוהות בבית. למשל, חומות ועצים יכולים להיות אביזר טיפוס מעולה לגנב, באמצעותו הוא יכול להגיע גבוה ולהיכנס. אם יש לכם עצים או דברים בסגנון זה הקרובים לפתחים גבוהים בבית יש לקחת זאת בחשבון.

 

  1. רכוש יקר במיקום גלוי

התמריץ של גנבים לפרוץ לבית הוא הרכוש אותו הם ימצאו בפנים, וכאשר הם יודעים שישנו רכוש יקר בבית הם יתאמצו עוד יותר להיכנס אליו. לכן מומלץ לא לאחסן רכוש יקר כגון תכשיטים, מחשבים וכדומה במיקום בולט בבית אותו ניתן לראות דרך החלונות. בנוסף, דברים כגון גדרות מרשימות דווקא עלולים לעודד גנבים להיכנס, ואם כבר להתקין גדר כזו וודאו כי יהיה קשה מאוד לטפס מעליה.

 

  1. השארת אורות דולקים כל הזמן

אחת השיטות הידועות (והשגויות) לתעתע בגנבים היא להשאיר את אורות הבית דלוקים כאשר יוצאים מהבית לחופשה. בסופו של דבר זה דווקא עלול למשוך גנבים, שכן אורות שדלוקים כל היממה כולל זמנים לא סבירים דווקא מעידים שהבית ריק. פתרון אפשרי הוא לכוון "שעון שבת" שיכבה את האורות או להזמין חבר שיראה נוכחות בבית מפעם לפעם.

 

  1. אין מספיק אמצעי אבטחה

לפעמים מנעול לדלת זה פשוט לא מספיק ויש צורך להצטייד באמצעי אבטחה מתקדמים יותר: תאורת אבטחה, מצלמות, גידור וסורגים לחלונות.

 

זקוקים לשירותי מנעולן? היעזרו במנעולן עכשיו

באתר מנעולן עכשיו תוכלו להזמין מנעולן 24/7 לעבודות מנעולנות מכל סוג. דרך האתר ניתן להזמין שירות חירום של מנעולן שיגיע בפרק זמן של שעה וייתן לכם את המענה לו אתם זקוקים. במנעולן עכשיו תוכלו להזמין כל שירות מנעולנות שתרצו, כולל החלפה, התקנה ותיקון של מנעולים, ידיות וצילינדרים.

 

פריצה לרכב

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו