מתי נצטרך הדברה ביתית

צריכים שירותי הדברות בבית או במשרד, אולי אפילו במסעדה ובבית הקפה? חשוב לוודא כי קיבלתם את שירותי ההדברה הנכונים.

בעוד שחלק משיטות ההדברה עשויות להתאים לכם ולהוביל להיפטרות מהמזיקים, שיטות הדברה אחרות יתאימו פחות.

אם כך, מתי בכלל נצטרך הדברה בבית?

ייתכן שביתכם הוא בית אשר בנוי מ-3 חדרים, אולי פחות ואולי יותר. העניין הוא כזה – ברגע שיש מזיקים בבית, זה כמעט לא משנה כמה חדרים יש בביתכם. ברגע שיש מזיקים בחלל מסוים בבית, הם יכולים בקלות להתפשט לשאר חלקי הבית. והעובדה הזו נכונה לגבי מקקים, עכברים, תיקנים, עכברושים, קינוני יתושים ועוד. בסופו של דבר, הדברה ביתית צריכה להתבצע במועד המוקדם ביותר. ומה יהיה אותו מועד? ברגע הראשון שבו גיליתם מזיקים בביתכם. צריכים כבר עכשיו? כאן תקבלו אותם – www.hadbarott.co.il .

 

מתי נצטרך שירותי הדברה מקצועיים בבית?

שירותי הדברה צריך כשהמזיקים מתחילים להציק, לא מאוחר מכך. אם אתם ממתינים זמנים ארוכים עד הזמנת שירותי הדברה, אתם לוקחים בחשבון את העובדה שהם בזמן הזה מתרבים, מקננים ובונים להם ממלכות שלמות בביתכם. בסופו של דבר, הכי חשוב לא לתת להם זמן לבסס את ביתם בתוך ביתכם.

מזיקים עשויים להופיע בכל מיני סוגים, צורות, צבעים וגדלים. בעוד שבחלק מהמקרים אתם תצטרכו שירותי הדברת תיקנים בבית, במקרים אחרים תצטרכו דווקא הרחקת לטאות והרחקת יונים. שימו לב, ישנם בע"ח מסוימים אשר מוגנים על ידי החוק, מה שלא מאפשר להדביר אותם. במקרים מהסוג הזה, אתם תצטרכו מדביר מקצועי שיבצע שירותי הרחקת מזיקים.

 

מה אני צריך לדעת על הדברה בבית ומתי צריך לדעת את זה

חשוב לדעת, החוק רואה בחומרה את פלוני אשר יבצע עבודת הדברה ללא הסמכת מדביר מוסמך. בסופו של יום, מדובר בלא פחות מאשר רעל אשר מפוזר על ידי המדביר. בכדי לפזר רעלים בצורה נכונה (ואת הרעלים הנכונים), צריך לעשות זאת מבלי שתהיה סכנת פגיעה בילדים, בבני אדם ובבעלי חיים.

הדברה יכולה להתבצע לא רק בבית, אלא גם במקומות כמו מסעדות ובתי קפה, מקומות עבודה, מחסנים, מרתפים ומקלטים ועוד. כל עוד אתם מעוניינים להתפטר מהמזיקים השונים שיש בבית, ניתן לעשות זאת באמצעות הדברה ממוקדת באמצעות חומרי רעל מדבירים.

 

האם משתמשים רק בחומרי הדברה כדי להדביר מזיקים?

בחלק מהמקרים, יהיה ניתן להשתמש גם בשיטות המבוססות על חימום חללים בבית. בצמוד לשיטות הדברה שונות, לפעמים יש צורך לבצע חימום מקצועי בעזרת תנורי חום אשר מצויים אצל חברות ההדברה. התנורים האלו מחממים את חלל החדר עד כדי מעלות כה גבוהות, עד שהמזיקים השונים לא יוכלו לשאת זאת ופשוט ימותו.

צריכים שירותי הדברה על ידי מדביר מוסמך? מומלץ קודם כל לבדוק שהוא אכן מוסמך, בקשו לראות את תעודת ההסמכה שניתנה לו בכדי לעסוק בתחום.

 

ספרי

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו