מה זה חשמל חכם – ואיך הוא יכול לשדרג את הבית שלכם?

עד עתה ידעתם שאתם מעוניינים להינשא לבן זוג חכם, לקבל עצה מאיש מקצוע חכם, ולקרוא ספרות אותה כתב סופר חכם, מעתה, תרצו בוודאי להשתמש בחשמל חכם.

לכל אלו המעוניינים לרכוש חכמה: מהו חשמל חכם ואיך הוא יכול להשפיע על איכות החיים שלכם? תתפלאו, אבל כנראה שיש לנו עוד לאן להתקדם, חשמל חכם כך מסתבר, הוא הטרנד

החדש בהפעלת המערכות הביתיות השונות. משתדרגים רבותיי, מרגישים את החשמל באוויר?!

 

כל האמת על חשמל חכם ואיך הוא קשור לבית שלנו

אם פעם שליטה מרחוק על התאורה בבית, ומערכת השקיה שפועלת מעצמה היוו עלילה של סרט מדע בדיוני, או כזה שעסק בהיתכנותם של רוחות רפאים, הרי שהיום הפכו אפשרויות אלו למציאות ברת קיום, שהולכת וצוברת תאוצה במגרש הביתי.

חשמל חכם הוא שמה של התשתית המאפשרת הגדרת פונקציות מיתכנתות במערכות החשמל הביתיות. המערכת מבוססת על בקרי חשמל אותם ניתן לתכנת.

 

מהו השימוש הנפוץ בחשמל חכם?

אם לא הגחתם זה עתה לציוויליזציה אחרי שנות חיים ארוכות במעבה יער-גשם, הרי שאת המושג "בית חכם" אתם מכירים. בית חכם הוא בית המאפשר שליטה במערכות ביתיות חשמליות וכן סנכרון בין המערכות והמכשירים בבית. יש לדעת כי הבית החכם נשען על תשתית החשמל החכם, מה שמאפשר את פעילותו.

 

סוגי התקשורת של החשמל החכם

חשמל חכם דורש להתבסס על בקרים ומפסקים חכמים ותקשורת Data המתנהלת ביניהם. ישנם 3 סוגי תקשורת בחשמל חכם: חשמל חכם קווי, אלחוטי ונתונים המועברים על רשת החשמל עצמה. יש לדעת כי כיום, העברת נתונים על רשת החשמל עדיין נחשבת כלא יציבה מספיק, ומושקע מחקר רב כדי לשפר צורת תקשורת זו. בנוסף, חשוב לדעת כי המתג החכם חייב להיות מבוסס על אותו פרוטוקול כמו בקר המערכת.

 

חשמל חכם שחוסך באנרגיה

חשבון החשמל שלכם אינו בלון, ואינכם אוהבים לגלות אותו מנופח מדי. מערכת מבוססת חשמל חכם יודעת לווסת ולהתאים את מערכות ההפעלה והכיבוי החשמליות בהתאם לצרכי המשתמש, כך שאין מצב שהבוילר נשאר דולק לאחר שאתם גומרים להתקלח, והמזגן שולח גלי קור גם כשאף אחד לא בדירה, מערכת חכמה מנהלת באופן נכון וחסכוני את מערכות החשמל בבית שלכם. מערכת החשמל החכם גם מרגילה אתכם להשתמש באופן מושכל תוך תכנון מבוקר של סדר היום – מה שיוצר בשורה התחתונה חיסכון באנרגיה, הוא אשר אמרנו.

 

בית חכם – האפשרות שלכם לחיות את העתיד

העתיד כבר כאן, בדמות חשמל חכם המאפשר לנהל בית חכם בנוחות ובחיסכון מקסימליים. הקביעה מה רמת השליטה של המערכת החכמה ואילו מערכות היא תנהל, תלויה בכם ובתקציב שלכם. מוזמנים גם אתם להתקדם למערכת של חשמל חכם וליהנות משלל היתרונות שהקדמה הטכנולוגית מציעה לנו, דור המאה ה-21.

נורות

 

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו