איך מזהים תכשיט כסף אמיתי?

כל אחד רוצה להיות בטוח בכך שהוא מבצע רכישה של תכשיט כסף אמיתי ולא חיקוי. העניין הוא, שלא כל אחד יודע איך לזהות אם מדובר בתכשיט שעשוי מכסף ולא מחומר אחר. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי להציג בפניכם את האינפורמציה החיונית בנושא. אתם מוזמנים להישאר אתנו ולגלות את הדרך שתאפשר לכם לזהות אם מדובר בתכשיט מכסף או מחומר דומה.

 

אפשרות מספר 1 שתאפשר לכם לזהות אם מדובר בתכשיט כסף: חיפוש אחר החותמת

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בזיהוי של תכשיט כסף, מבלי להציג בפניכם את החותמת שנמצאת על גבי תכשיטים שעשויים מכסף אמיתי. מדובר בעצם בסימון של המספרים 925 או הכיתוב סילבר סטרלינג (שעשוי להופיע בעברית או באנגלית). אם ראיתם את אחד מהסימונים הללו על גבי התכשיט, אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בכסף אמיתי.

תכשיט

אפשרות מספר 2 שתאפשר לכם לזהות אם מדובר בתכשיט כסף: שימוש בחומצה

אתם יכולים לגשת לחנות מסוימת שיש בה מגוון רחב של תכשיטי כסף. שם, תוכלו לבקש מהמוכר סט עגילים כסף 925 ולבצע עליו את מבחן החומצה. מדובר בעצם בטפטוף קליל של חומצה על גבי העגילים או התכשיט הנבחר. לאחר שתעשו זאת, תצטרכו לבדוק אם הצבע של התכשיט השתנה והפך לירקרק. אם הדבר לא אירע – מדובר בתכשיט מכסף אמיתי. אם התכשיט שינה את צבעו, תוכלו לדעת שמדובר בחיקוי.

 

אפשרות מספר 3 שתאפשר לכם לזהות אם מדובר בתכשיט כסף: תערכו בירור ברחבי הרשת

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם רוכשים תכשיט מכסף אמיתי ולא מחומר זול, עליכם פשוט לגלוש ברחבי הרשת ולחפש המלצות אחר חנות תכשיטים מוכרת שמציעה מגוון רחב של תכשיטי כסף. אנחנו בחרנו למשל בחנות 925 panda ויצאנו לקרוא את הביקורות שנכתבו עליה. קראנו מעל ל – 60 חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים וגולשות שרכשו דרך החנות תכשיטי כסף שונים ויצאו מרוצים, למשל:

  • עגילים
  • שרשראות
  • צמידים

תכשיטי כסף

רוצים גם לקנות תכשיטי כסף אמיתי ללא מאמץ? כך תעשו זאת

אם גם אתם רוצים לרכוש תכשיטי כסף מבלי לצאת מהבית ובידיעה כי אכן מדובר בתכשיטים מכסף אמיתי, עליכם להיכנס לאתר של פנדה 925 ולבחור מתוך המגוון הקיים. אנחנו למשל מצאנו שם סט עגילי כסף שחורים, סט עגילי צדפים וסט עגילי כסף עם אבן ורודה שנכנסו ישר אל סל הקניות שלנו. שכן, מדובר בתכשיטים בעיצוב שקולע לטעם שלנו ומאפשר לנו לדעת שמדובר בעגילי כסף אמיתיים ואיכותיים שישמרו לזמן רב.

 

לסיום

המדריך הנוכחי אפשר לכם לדעת איך תוכלו לזהות תכשיטים מכסף אמיתי. עכשיו יש בידיכם את כל המידע, כך שעליכם רק לבצע רכישה של תכשיטים כאלו תוך יישום הטיפים שלעיל. נאחל שיהיה בהצלחה!

תכשיטי כסף אמיתיים

אז מה היה לנו בעמוד זה?
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו